iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/27774-guide-voor-de-iphone-3g-unlock-yellowsn0w.html)

adempinar 21-01-09 14:15

Heb iemand al Quicksn0w geprobeerd?

MacFrankieG 21-01-09 23:25

wanneer sim pincode geen ontvangst op het netwerk.
 
Ik heb net 48 blz forum gelezen, de unlock ging snel via Destiny op pagina 1.
Alleen wanneer ik een pincode lock op mijn kaartje zet krijg ik geen verbinding met Orange en wanneer ik de pincode eraf haal gaat alles prima.
Ik heb de instellingen gereset geen verandering.
Ik heb de reset gedaan met flightmodus, geen resultaat.

Kortom iemand nog een suggestie voor mij om mijn pincode weer draaiend te krijgen, dit i.v.m. diefstel etc.

Michael 21-01-09 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFrankieG (Bericht 247051)
Ik heb net 48 blz forum gelezen, de unlock ging snel via Destiny op pagina 1.
Alleen wanneer ik een pincode lock op mijn kaartje zet krijg ik geen verbinding met Orange en wanneer ik de pincode eraf haal gaat alles prima.
Ik heb de instellingen gereset geen verandering.
Ik heb de reset gedaan met flightmodus, geen resultaat.

Kortom iemand nog een suggestie voor mij om mijn pincode weer draaiend te krijgen, dit i.v.m. diefstel etc.

Dat is nog een bug in yellowsn0w. Dus even de pin eraf houden en je iphone locken met een wachtwoord zodat niemand ergens bij kan.

hardstylemaster 22-01-09 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFrankieG (Bericht 247051)

Kortom iemand nog een suggestie voor mij om mijn pincode weer draaiend te krijgen, dit i.v.m. diefstel etc.

Nou dat diefstal maakt niet uit denk ik:D want je kan je iphone ook gebruiken zonder sim;), voor diefstal is het beste gewoon een code erop dat ie gelocked is maar idd dan heb je mss wel een hoge telefoon rekening als ie word gestolen. Maar ze kunnen dan niks met je iphone:D. Totdat hij aan itunes is gekoppeld want dan kan je hem weer volledig herstellen.

Gilimanjaro 22-01-09 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 237162)
werkt helaas niet met Telfort tot nu toe.
Probeer de iphone voor 2e keer te rebooten en na minuut de simkaart er opnieuw in te doen nu.

Sinds gister werkte mijn Telfort + YesSim opeens niet ("No Service"). Bovenstaande procedure gevolgd (zonder YesSim dit maal) en 2 problemen tegengekomen:

- QuickPwn hing bij begin 'sending firmware' & iTunes mopperde over niet herkennen iPod(!). Na 3 keer proberen via Google ontdekt dat dit 't probleem is van de nieuwe MacBook Pro's. Zelfde procedure via iMac liep vlekkeloos.

- Nadat alles werkt nog steeds 'No Service'! Via Settings->Carrier 'NL KPN' gekozen en alles werkte weer.

Vermoedelijk was dus YesSim blijven gebruiken ook OK geweest als ik de Carrier even opnieuw had gekozen. Maar nu werkt alles zonder YesSim. (Voelt wel lekkerder... :) )

MacFrankieG 22-01-09 14:04

Bedankt Michael ik hou deze topic in de gaten!

curledbean nl 22-01-09 18:13

makkelijk geinstaleerd....
werkt echt perfect!!!!
zet hem uit en stop de sim erin en weer aanzetten en klaar is kees!!!
werkt bij mij op telfort,vodafone,kpn!!!!
super!!!!!!!!!!!!!
en gratis en voor niks!!
DEV TEAM good job!!!!
:D:D

tinus31 25-01-09 18:35

Ik heb net een iphone gekocht met een tmobile abonnement die ingaat in mei 2009 (ivm een nog aflopend abonnement bij kpn). Nu kan ik alleen niet zo lang wachten om van m地 iphone gebruik te maken. Kan ik, als ik bovenstaande uitvoer om m地 iphone simlock vrij te maken, in mei weer terug naar m地 oorspronkelijke iphone instellingen inclusief hardware door gebruik te maken van de hersteloptie? Zijn er dan tevens geen blijvende sporen meer terug te vinden van de bovenstaande acties?

curledbean nl 25-01-09 18:39

dat kan IK je niet garanderen.
:)

tinus31 25-01-09 18:48

Maar kun je dit wel met enige zekerheid bevestigen dan?

curledbean nl 25-01-09 19:00

sORRY man...ik kan dat niet bevestigen.

Michael 26-01-09 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tinus31 (Bericht 248456)
Ik heb net een iphone gekocht met een tmobile abonnement die ingaat in mei 2009 (ivm een nog aflopend abonnement bij kpn). Nu kan ik alleen niet zo lang wachten om van m地 iphone gebruik te maken. Kan ik, als ik bovenstaande uitvoer om m地 iphone simlock vrij te maken, in mei weer terug naar m地 oorspronkelijke iphone instellingen inclusief hardware door gebruik te maken van de hersteloptie? Zijn er dan tevens geen blijvende sporen meer terug te vinden van de bovenstaande acties?

Yellowsn)w verdwijnt zonder sporen achter te laten maar kan je ook gewoon laten staan omdat er niets gebeurt met je tmob abbo en alles gewoon kan doen met deze hack

Fresh 26-01-09 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tinus31 (Bericht 248456)
Ik heb net een iphone gekocht met een tmobile abonnement die ingaat in mei 2009 (ivm een nog aflopend abonnement bij kpn). Nu kan ik alleen niet zo lang wachten om van m地 iphone gebruik te maken. Kan ik, als ik bovenstaande uitvoer om m地 iphone simlock vrij te maken, in mei weer terug naar m地 oorspronkelijke iphone instellingen inclusief hardware door gebruik te maken van de hersteloptie? Zijn er dan tevens geen blijvende sporen meer terug te vinden van de bovenstaande acties?

Ja, dat kan! Ga er gewoon voor. Omdat de unlock softwarematig is, zal er niets blijvend aan je iPhone worden gewijzigd. Alles is weer ongedaan te maken.

iScorpio 27-01-09 23:31

Even een kleine waarschuwing: yellowsn0w zal (nog niet) werken met de nieuwe 2.2.1 firmware! Kijk ook hier voor mijn eerdere bericht hierover.

internetfreak11 28-01-09 22:55

sorry King,

Heb het eindelijk aan het lopen je bent goed :D
Even wel een ander vraagje
Ik heb nu al 5 min geen verbinding kan ik hier nog wat tegen doen?
Sorry mijn engels is niet goed dus hoop dat ik me kan redden of ik mijn tel wel in het nederlands instellen

King1987 28-01-09 23:02

Ik neem aan dat je yellowsn0w geinstalleerd hebt? Als dit geinstalleerd is, moet je je iPhone uitzetten. Daarna weer aan, dan gaat hij zoeken. Dan heeft hij als het goed is bereik. Werkt dit niet, dan moet je nog even de flighmodus aanzetten. Minuutje wachten, en weer uitzetten. Dan werkt het wel.


Nederlands: Instellingen/algemeen/landinstellingen/taal/

Tip
Kijk eens in de wiki, gebruik de zoekfunctie en lees de handleiding eens op Apple, alles is te vinden op dit prachtige forum :D


internetfreak11 28-01-09 23:39

Yellowsn0w

Ik heb de inleiding gebruikt maar kan op een of andere manier geen Yellowsnow installeren.

Kan wel de link toevoegen met i.yellow die pakt hij wel maar nu?
Sorry snap er helemaal niks meer van

Wie wil mijn nu nog ff helpen heb echt mijn tel nodig morgen maar krijg gewoon geen netwerk verbinding.

al vast bedankt voor de moeite

adempinar 29-01-09 01:05

Ik kreeg dit prive bericht vandaag..

Mallepietje
Junior Member
iPhone 3G 8GB [FW: 2.2] [Jailbreak: Nee]
Windows

Geregistreerd: 14 november 2008
Berichten: 0
quicksnow
Bestel gewoon een unlockkaart om je iphone te unlocken. Eenvoudiger kan het niet.
Met yellowsnow, die trouwens op de nieuwste versie 2.2.1 niet meer werkt, ben je toch software matig aan het klooien. Je moet dus goed weten wat je doet.
De unlocksim is easy en je wijzigt niets aan het toestel , je behoudt dus je garantie.
Ik heb er goede ervaringen mee, heb hem trouwens hier gekocht: Verwijder je simlock - Unlock je Iphone ook V2.2, Nokia, Samsung, LG, HTC, Blackberry etc met de unlocksim

Succes!

Reclame? ?

adempinar 30-01-09 00:02

Kan ik nou mn 3g unlocken? Ik had geupdate naar 2.2.1 maar toen was het niet meet unlocked. Kan ik het nou wel unlocken en jailbreaken ?

iScorpio 30-01-09 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adempinar (Bericht 250462)
Kan ik nou mn 3g unlocken? Ik had geupdate naar 2.2.1 maar toen was het niet meet unlocked. Kan ik het nou wel unlocken en jailbreaken ?

Yellowsn0w werkt niet meer onder de 2.2.1. firmware. Dus even geen unlock meer ;)
Jailbreaken kan wel, zie daarvoor ook deze pagina.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.