iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/27774-guide-voor-de-iphone-3g-unlock-yellowsn0w.html)

Shorty007 18-06-09 12:03

Komt er een custom van 3.0 uit vd week?? om je iphone te activeren en ye unlocken met ultrasnow??

xionix 18-06-09 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 299970)
Komt er een custom van 3.0 uit vd week?? om je iphone te activeren en ye unlocken met ultrasnow??

Als je wil unlocken met ultrasnow lijkt het me niet dat je een custom fw moet gebruiken net zoals dat met yellowsnow niet nodig was.

Shorty007 18-06-09 14:10

hoe kom je dan aan Cydia en hoe activeer je de iphone dan? dat deed ik altijd dmv een custom dacht ik hoor, of brgrijp ik nu iets niet?

DonPalla 18-06-09 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mu-c (Bericht 296868)
Dus is dit dé oplossing mbt unlock voor iPhone gebruikers met FW 2.2.1 / 20.30.03? Heb verder nergens duidelijk gelezen dat hierdoor wel geunlocked kan worden namelijk..zou super zijn!

Heeft iemand hier al een idee over?:D En weet iemand wanneer Dev team verwacht de nieuwe yellowsnow op de illegale markt te brengen:cool:?

Robin40 18-06-09 15:18

Op hun blog staat morgen(vrijdag)

DonPalla 18-06-09 15:27

Relax, thnx voor de snelle reactie:D

Ik was weer ongeduldig en lui, heb het inmiddels ook al op verschillende sites gevonden na een btje zoeken:o

Mijn excuses!:D

loeloesje 18-06-09 15:56

hi allemaal,

ik ben zwaar a-technisch en ik zoek iemand die voor mij (heel lief) mijn iphone 3G wil unlocken. ik kan nu niet op internet enzo en ik wordt er kriegel van.

alsjeblieft wil iemand uit de regio haarlem mij helpen????

thanks,

trimix 18-06-09 18:19

wil je best helpen woon alleen niet in de buurt van haarlem kunt hem ook opsturen naar me of ik help je via msn ofzo een idee ??

xionix 18-06-09 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 300188)
hoe kom je dan aan Cydia en hoe activeer je de iphone dan? dat deed ik altijd dmv een custom dacht ik hoor, of brgrijp ik nu iets niet?

Uuh....je doet via iTunes de officiele fw erop, nu nog 2.2 en die doe je jailbreaken en dan heb je cydia erop en dan even een kwestie van invoeren en installeren.
Dus om cydia erop te krijgen gewoon de officiele jailbreak van het dev team gebruiken.

trimix 19-06-09 00:14

je installeerd itunes koppelt je iphone aan je computer NIET updaten dan zoek je met google even naat quicksn0w of naar quickpwn deze installeer je quicksn0w of quickpwn opstarten aanvinken jailbreak en cyndia en yellowsnow in geval gebruik quicksn0w en dan gewoon de handleiding volgen die het programmaatje zelf al aangeeft thats it ! gebruik je quickpwn zul je na herstart nog via cyndia yellowsnow moeten instaleren om je iphone simlock vrij te maken
thats it

trimix 19-06-09 00:21

itunes instaleren iphone aankoppelen NIET updaten als itunes daar om vraagt
googlen quicksn0w of quickpwn downloaden instaleren firmware 2.2 ergens downloaden (google ) en opslaan daarna programmaatje opstarten ik zou quicksn0w gebruiken ben je meteen klaar en aanvinken cyndia en yellowsnow dan gewoon volgen wat het programmaatje je voor schrijft dus homeknop indrukken enz
thats it

DikkeWim 19-06-09 07:20

lees de berichten op de home- pagina over ultrasn0w en FW 3.0!! Vanaf vandaag beschikbaar.

sylkler 19-06-09 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkeWim (Bericht 301218)
lees de berichten op de home- pagina over ultrasn0w en FW 3.0!! Vanaf vandaag beschikbaar.

Ik lees dat het een paar dagen langer gaat duren:confused:

Miki07Ronaldo 19-06-09 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sylkler (Bericht 301299)
Ik lees dat het een paar dagen langer gaat duren:confused:

Waar heb je dit gelezen?

sylkler 19-06-09 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo (Bericht 301322)
Waar heb je dit gelezen?

Sorry leesfoutje van mij kant:( had me bril niet op:rolleyes:

Update: MuscleNerd meldt dat de jailbreak en 2G-unlock zeer snel beschikbaar zijn. De ultrasn0w-unlock is een paar dagen vertraagd. Verder denkt hij dat de iPhone 3G S zal uitkomen met de kwetsbare 04.26.08 baseband, maar er is wel een jailbreak nodig om ultrasn0w te kunnen gebruiken.Update: MuscleNerd meldt dat de jailbreak en 2G-unlock zeer snel beschikbaar zijn. De ultrasn0w-unlock is een paar dagen vertraagd. Verder denkt hij dat de iPhone 3G S zal uitkomen met de kwetsbare 04.26.08 baseband, maar er is wel een jailbreak nodig om ultrasn0w te kunnen gebruiken.

Gaat dus om de 2G

loeloesje 19-06-09 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trimix (Bericht 300619)
wil je best helpen woon alleen niet in de buurt van haarlem kunt hem ook opsturen naar me of ik help je via msn ofzo een idee ??

msn is prima, is het erg ingewikkeld, ik heb namelijk zelf al het een en ander geprobeert, maar ik krijg het niet voor elkaar.
ik heb trouwens thuis ook geen internet. er is hier geen Wi-Fi.

xionix 19-06-09 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loeloesje (Bericht 301440)
msn is prima, is het erg ingewikkeld, ik heb namelijk zelf al het een en ander geprobeert, maar ik krijg het niet voor elkaar.
ik heb trouwens thuis ook geen internet. er is hier geen Wi-Fi.

Zonder Wi-Fi gaat het helaas niet.

loeloesje 19-06-09 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xionix (Bericht 301511)
Zonder Wi-Fi gaat het helaas niet.

woon je in de buurt ergens?

xionix 19-06-09 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loeloesje (Bericht 301954)
woon je in de buurt ergens?

Nee helaas woon in het zuiden.

Is er al iemand aan de slag gegaan met de bestanden van het dev-team? Zo ja, werkt alles naar behoren?

trimix 19-06-09 20:47

ik wil je wel helpen via msn mijn adres dimitricornelissen@hotmail.com

dus gewoon een nieuwe iphone 2.2 wil je unlocken ??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.