//

Tijdelijk een brick

Tijdelijk een brick discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) He allemaal, ik heb hier een iphone van een kennis liggen, die ik wil updaten. Alleen heb ik nu een probleem. -Toen ik hem kreeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-07, 16:33
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Unhappy Tijdelijk een brick

He allemaal, ik heb hier een iphone van een kennis liggen, die ik wil updaten. Alleen heb ik nu een probleem.

-Toen ik hem kreeg was het een 1.0.2 unlocked, welke unlock-versie niet bekend.
-Ik wou hem viginizen, alleen ik kon via putty niet verder, want deze slluit zichzelf af nadat ik usr/bin intik.
-Toen dacht ik ik voeg i unlock no toe als source en heb toen de virginizer gedraaid van hun.
-Het is nu een verse 1.0.2 als het goed gegaan is tenminste.
-Ik wou upgraden naar 1.1.1 en deze unlocken, zodat ik daarna met de snelle turtorial kon upgraden naar 1.1.2.
-Als ik nu een restore-mode doe en 1.1.1 aanklik dan gaat hij de firmware uitpakken, normaal gesproken hoort het appel logo in beeld te komen met de draaiende cirkel onderin. Bij mij verschijnt er helemaal niks in het scherm, je ziet wel dat het scherm aanstaat, alleen hij is leeg zeg maar.
-Ik dacht dus van, ik restore hem met 1.0.2 activeren, jailbreaken en opnieuw virginizen. Maar ik krijg de iPhone niet meer geactiveerd en jailbroken.
-Hij wil dus alleen maar naar firmware 1.0.1 of 1.0.2 en geen van beide lukt het me om te activeren en jailbreaken. Ik heb alle programma's al gebruikt. Van AppInstaller tot iDemocracy 2.0
-Als hij bezig is met AppInstaller dan zegt ie van dat hij hem in recovery mode gaat brengen en dat de iPhone vanzelf zou moeten rebooten, alleen hij blijft dus in het gele driehoek schermpje hangen.

Echt vaag, ik ben er al 5 uur mee bezig geweest...

Ik hoop dat iemand een oplossing weet, ik kom desnoods even bij je langs, om er samen naar te kijken. Ik voel me alleen zo lullig tegenover die kennis, ik dacht hem even snel te updaten voor hem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-07, 16:42
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
He allemaal, ik heb hier een iphone van een kennis liggen, die ik wil updaten. Alleen heb ik nu een probleem.

-Toen ik hem kreeg was het een 1.0.2 unlocked, welke unlock-versie niet bekend.
-Ik wou hem viginizen, alleen ik kon via putty niet verder, want deze slluit zichzelf af nadat ik usr/bin intik.
-Toen dacht ik ik voeg i unlock no toe als source en heb toen de virginizer gedraaid van hun.
-Het is nu een verse 1.0.2 als het goed gegaan is tenminste.
-Ik wou upgraden naar 1.1.1 en deze unlocken, zodat ik daarna met de snelle turtorial kon upgraden naar 1.1.2.
-Als ik nu een restore-mode doe en 1.1.1 aanklik dan gaat hij de firmware uitpakken, normaal gesproken hoort het appel logo in beeld te komen met de draaiende cirkel onderin. Bij mij verschijnt er helemaal niks in het scherm, je ziet wel dat het scherm aanstaat, alleen hij is leeg zeg maar.
-Ik dacht dus van, ik restore hem met 1.0.2 activeren, jailbreaken en opnieuw virginizen. Maar ik krijg de iPhone niet meer geactiveerd en jailbroken.
-Hij wil dus alleen maar naar firmware 1.0.1 of 1.0.2 en geen van beide lukt het me om te activeren en jailbreaken. Ik heb alle programma's al gebruikt. Van AppInstaller tot iDemocracy 2.0
-Als hij bezig is met AppInstaller dan zegt ie van dat hij hem in recovery mode gaat brengen en dat de iPhone vanzelf zou moeten rebooten, alleen hij blijft dus in het gele driehoek schermpje hangen.

Echt vaag, ik ben er al 5 uur mee bezig geweest...

Ik hoop dat iemand een oplossing weet, ik kom desnoods even bij je langs, om er samen naar te kijken. Ik voel me alleen zo lullig tegenover die kennis, ik dacht hem even snel te updaten voor hem.
Hallo Dien,

Het is inderdaad lullig voor die kennis, ik ken het gevoel een beetje.
Ik wil best kijken wat ik voor je kan doen. Die iPhone krijgen we wel weer aan de gang.
Misschien wil je hem komen brengen. Laat maar even weten wanneer.

Shit, dacht dat ik je aan het PMen was!

Groet,
Fresh...
  #3  
Oud 30-11-07, 18:59
langejan's schermafbeelding
langejan langejan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Edam
Berichten: 50
Standaard

ik heb dit probleem ook krijg hem niet meer geactiveerd enzo.....
vanmiddag stopte die er zomaar mee ook alles gedaan weet geen raad meer
  #4  
Oud 30-11-07, 20:06
langejan's schermafbeelding
langejan langejan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Edam
Berichten: 50
Standaard

kan iemand mij misschien helpen

groet jan
  #5  
Oud 01-12-07, 01:47
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Dankzij de behulpzame Fresh!! is de telefoon weer gered. Waarschijnlijk is het toch iets met mijn computer, want bij fresh pakte hij meteen de restore naar 1.1.1

Heel vaag allemaal.

BEDANKT FRESH
  #6  
Oud 01-12-07, 02:03
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Dankzij de behulpzame Fresh!! is de telefoon weer gered. Waarschijnlijk is het toch iets met mijn computer, want bij fresh pakte hij meteen de restore naar 1.1.1

Heel vaag allemaal.

BEDANKT FRESH
Graag gedaan, Dien.
We'll be in touch...

Fresh...
  #7  
Oud 01-12-07, 08:08
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Graag gedaan, Dien.
We'll be in touch...

Fresh...
Gelukkig is ie niet veranderd in een Touch
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone in een brick? NickVelten Unlock [archief] 23 05-05-08 19:26
iPhone in een brick. Wat nu? macthijn Unlock [archief] 4 15-03-08 14:43
Ik heb hier een Brick supermario Unlock [archief] 19 29-01-08 17:22
Met firmware 1.1.3 een echte brick! Fresh Unlock [archief] 4 18-01-08 00:11
wanneer is een brick een brick? traveller Archief 11 21-10-07 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.