Unlocken 1.0.2 -> 1.1.1 wil niet Virginizen(03.x) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgend topic: Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) probeerde ik te unlocken van 1.0.2 naar 1.1.1, maar bij stap 2 liep ik al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Unlocken 1.0.2 -> 1.1.1 wil niet Virginizen(03.x)
Volgend topic:
Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) probeerde ik te unlocken van 1.0.2 naar 1.1.1, maar bij stap 2 liep ik al vast. Bij het installeren van The Virginizer (03.x) loopt het vast. Heb paar keer geprobeerd op nieuw te installeren maar tevergeefs zelfde foutmelding: ERROR main script execution failed!. Hierna krijg ik netwerk problemen. Na aan en uitzetten heb ik weer normaal verbinding, maar heb wel communicatie problemen. Wie kan mij hier verder helpen zodat ik verder kan. Graag hulp gewenst. Alvast bedankt voor de reacties.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer met winscp en putty te virginizen Zie wiki voor hoe dat moet
|
|
||||
|
||||
Had je zelf de 1.0.2 firmware geunlockt ?
Of weet je welke unlock methode is gebruikt. Dus IPSF of anySIM
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ow ok Dan ga ik er vanuit dat hij anysim heeft gedaan.
Draai eens The Virginizer i.p.v. The Virginizer (03..) Die werkt bij mij altijd goed met 1.0.2 iPhones |
|
||||
|
||||
prima destiny, ik had eigenlijk aan gedacht maar durfde niet. Ga gelijk proberen.
Thanks |
|
||||
|
||||
Yes, het is gelukt. Ik ben tot de stap 8 gekomen... En volg de instructies op CARNAVAL. Maar nu lukt het *#307# bellen niet....
Krijg een melding van: "Error performing request SIM PIN Required" Volgens mij heb ik wat fout gedaan.......... |
|
||||
|
||||
Dan heb je een pincode op je sim
Pak je AT&T simkaart of haal je pincode van je huidige simkaart d.m.v. hem in een andere telefoon te doen en daar de pincode eraf te halen |
|
||||
|
||||
Bedankt Destiny, ik ben er doorheen..........
ik ben nu bij stap 10........................ Bedankt Bedankt Bedanktttttttttttttttttt |
|
||||
|
||||
Kijk dat horen we graag
Veel succes met de volgende stappen Ben je van plan om naar de 1.1.2 firmware te gaan of blijf je bij de 1.1.1 ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
kan daarom ook niet updaten om door te kunnen gaan met stap 11 ??? |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je nu Windows gebruikt...
-Download eens iBrickr 0.91. -Download daarna het installer.zip bestand uit mijn post ( zie link onderaan ) -Open iBrickr en klik op applications installeren ofzo ( weet niet precies hoe het heet ) -Selecteer de map installer.app die in het gedownloade zip bestand zit -Reboot je iPhone en probeer nu nog eens https://forum.iculture.nl/f14/i...alleerd-2.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb ibrickr gedownload, installer zip ook. maar ik kan nergens in de map van ibrickr iets vinden met applications installeren of wat hier op lijkt. dit is de lijst wat in de map zit: AVSredirect.dll, chmod, com.apple.update.plist.chmod, com.apple.update.plist.hackinit, dfu, ffmpeg, hackinit.sh, httpget, ibrckr, iphoneinterface, iTunesMobileDevice.dll, jailbreak, libarmfp.dylib, LICENSE-unzip, Is, pthreadGC2.dll, pxl.sh, PXLdaemon, PxPickup.install, SDL.dll, sh, sqlite3, unzip. Puhh hey wat een lijst... Welke zal het zijn???????? |
|
||||
|
||||
Met iBrickr openen bedoel ik het openen van het programma
In iBrickr kun je ergens programma's installeren. Dat moet je hebben. Daarmee kun je ook installer installeren op je iPhone. Waarschijnlijk werkt dit wel |
|
||||
|
||||
Na het uitvoeren van unlock:
Hoe kan een iphone van 8GB in eens 300 mb worden. Bij de info lees ik dit! capacity= 300 mb Avaible = 63.4 mb |
|
||||
|
||||
In de wiki staat hoe je dat probleem kan oplossen.
Voor de rest werkt ie nou wel goed ? Bellen etc. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik dank jou ook hartelijk voor je hulp. Je hebt me ook enorm geholpen. Ik kan weer normaal bellen, gebeld worden alles doet weer normaal. Straks als ik weer alle moed belkaar heb, wil ik graag door updaten naar 1.1.2. Nogmaals bedanktttt, ik vond het zeer tof |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: wil niet unlocken | djoenez | Unlock | 14 | 12-04-11 18:49 |
Ipod wil niet unlocken! | Koen Bosman | iPhone algemeen | 0 | 22-12-10 16:59 |
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? | deaapdaar | Unlock | 4 | 24-07-09 11:03 |
Anysim 1.1 wil niet unlocken..? | hanzopower | Unlock [archief] | 23 | 17-11-07 19:27 |
Virginizen en unlocken, welke site is de beste ? | elflogo | Unlock [archief] | 1 | 14-11-07 09:53 |
|
|