kan ik een iPhone uit de US laten werken in belgie (proximus netwerk) ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nieuw hier en ik zie niet direct op dit forum of het nu al mogelijk is om een Iphone die ik wil kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
kan ik een iPhone uit de US laten werken in belgie (proximus netwerk) ?
ik ben nieuw hier en ik zie niet direct op dit forum of het nu al mogelijk is om een Iphone die ik wil kopen met eindejaar in de US te bellen in Belgie (Proximus). Ik weet dat het ferm moeilijk is om de iPhones die na week 44 gemaakt zijn te unlocken/hacken? Wie kan me daarbij helpen? Stuur maar een private message....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En weer in het verkeerde forum... Wonderbaarlijk staat er duidelijk iPhone en internet - Telecomproviders België op iPhoneclub.nl
However een software unlock is nniet mogelijk maar een unlock methode door turbo sim of een andere programeer bare kaart is wel mogelijk! Welkom op het forum! Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Yep is zeker mogelijk, ik heb een turbosim, en ik heb ook bij 2 andere toestellen een turbosim geinstalleerd
Maar je moet dus wel een turbosim kopen ^^ |
|
||||
|
||||
ligt eraan welke firmware erop staat (week 44).
hardware matig of software matig unlocken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? | haagsegoof | iPhone algemeen | 15 | 22-06-10 21:56 |
Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ? | ipeter | Koopinformatie België | 2 | 31-05-10 22:54 |
Ipod accessoire op iphone laten werken? | indoow | iPhone algemeen | 0 | 05-01-10 15:30 |
iPhone 3G: Kan je een Iphone 3G ook in België met proximus gebruiken. | Jonckhere | Unlock | 4 | 05-05-09 19:26 |
|
|