1.1.2 OTB Jailbreak werkt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er 6 geprobeerd. Allle blijven hangen na de jailbrake. Dan gaan de iPhones weer in recovery mode. AT&T kaart erin nieuwste itunes en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb er 6 geprobeerd. Allle blijven hangen na de jailbrake. Dan gaan de iPhones weer in recovery mode.
AT&T kaart erin nieuwste itunes en de tutorial van iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone gebruikt Ik zal een de tutorial eens volgen van de wiki misschien is er een verschil (het youtube filmpje doet het niet... maar zal wel de prefs: en jailbreakme.com URL toevoegen incl Wi-Fi activatie en op 'never' zetten zijn) Bedankt voor alle tips. Ik zal jullie op de hoogte houden |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Twee keer independce erover laten gaan na de stap en dan doen ze het wel,
|
|
|||
|
|||
OTB 1.1.2 jailbreaken ?
ik heb een otb 1.1.2 iphone gekocht.
en ga gebruik maken van stealthsim. moet ik iphone dan nog jailbreaken om installer.app te kunnen gebruiken? of kan ik gewoon installer.app derop zetten en gebruiken zonder jailbreaken of iets anders te doen? hopelijk kan iemand mij helpen. dank u |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie ook de wiki Unlock 1.1.2 (skip dat anysim gedoe, daarvoor heb jij je Stealthsim) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1.1.2 OTB UK jailbreak guide | djgns | Unlock [archief] | 1 | 24-01-08 23:48 |
OTB 1.1.2 van jailbreak to restore | dengine | Unlock [archief] | 13 | 20-01-08 20:17 |
OTB 1.1.2 naar 1.1.1 maar geen jailbreak | Maxman | Unlock [archief] | 1 | 11-01-08 19:30 |
stealth sim werkt niet + jailbreak lukt niet | edw | Unlock [archief] | 5 | 26-12-07 15:45 |
Jailbreak en activeren 1.1.2 OTB | Daniel B | Archief | 2 | 28-11-07 01:46 |
|
|