Van 1.1.1 naar 1.1.2 mislukt! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vind meerdere topics over mensen die problemen hebben met het upgraden van 1.1.1 naar 1.1.2, maar mijn probleem heb ik nergens gevonden. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van 1.1.1 naar 1.1.2 mislukt!
Hallo,
Ik vind meerdere topics over mensen die problemen hebben met het upgraden van 1.1.1 naar 1.1.2, maar mijn probleem heb ik nergens gevonden. Ik wou dus mijn iPhone (versie 1.1.1) naar 1.1.3 upgraden via de handleiding van iClarified. Maar om naar 1.1.3 te gaan moest ik eerst opnieuw 1.1.1 installeren en naar 1.1.2 gaan. Dit werkte tot de laatste stap, namelijk jailbreak 1.1.2 Het programmaatje deed zijn werk, maar bij de laatste stap, namelijk rebooten, deed die niet... Hij sprong in recovery mode (afbeelding van stekker naar iTunes) iTunes zelf wil ineens niet verdergaan vooraleer ik mijn iPhone activeer met AT&T... Wil dit nu zeggen dat ik een brick heb of ... ? Please help me aub! Ben ten einde raad! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zolang je niet naar 1.1.3 gaat via iTunes, geen nieuwe baseband dus dan is je probleem wel op te lossen.
Je zit nu dus in recovery mode (zwart scherm met itunes logo) en als je hem aansluit op pc wordt ie niet herkend in iTunes ? Kun je dan niet Shift+update of restore doen ? |
|
|||
|
|||
Hij wordt dus wel herkend in iTunes, maar normaal krijg je een scherm dat je hem kunt herstellen enzo, maar nu krijg ik een scherm dat ik drie stappen moet doorlopen om hem te activeren met een AT&T kaart!
Hier zie je meer info: iPhone problem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom overzetten van iphone naar itunes mislukt | rally_driver | iTunes | 8 | 19-01-11 10:50 |
iPhone: Update naar 4.1 mislukt | iFlip | Jailbreak | 1 | 13-09-10 14:25 |
iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt | joepmennegat | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 13:55 |
OS 3.0 naar 2.2.1 mislukt steeds | kefjeuh93 | iPhone algemeen | 4 | 13-06-09 18:12 |
help, upgraden naar 1.1.2 mislukt. | jaimiefanatic | Unlock [archief] | 13 | 13-02-08 20:55 |
|
|