//

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock!

De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) oh man liedereen lees de wiki come on ps. iclarified is geen unlock methode maar een site met handleidingen met plaatjes om het duidelijker te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 11-02-08, 01:27
waimentang waimentang is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

oh man liedereen lees de wiki come on
ps. iclarified is geen unlock methode maar een site met handleidingen met plaatjes om het duidelijker te maken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 11-02-08, 03:43
wallofstars wallofstars is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik heb Zaterdag mijn 16 GB Iphone gewoon geunlocked en jailbreaked, alles werkt

Idd de Iclarified uitleg maar wel de GeoHot unlock, werkt prima, zit nu wel nog op 1.1.2 maar ga ergens deze week naar 1.1.3 Dev versie 3
wel eerst van 1.1.3 OTB naar 1.1.1
  #563  
Oud 11-02-08, 14:43
Np21 Np21 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 30
Standaard

Na 3x geprobeert te unlocken via iClarified heb ik uiteindelijk deze unlock https://forum.iculture.nl/f1/ip...der-4-6-a.html
gebruikt. Deze lukte wel. Maar als ik nu me vodafone sim erin stop krijg ik no service. Ook na aan en uit schakelen en ook na resetten (home en aan knop ingedrukt houden) iemand een oplossing? alvast bedankt
  #564  
Oud 11-02-08, 16:13
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

Gebruik de brick tool staat in de tut van deze site of iWorld
__________________
There is no way to happiness, happiness is the way.
  #565  
Oud 11-02-08, 16:49
Tjoky Tjoky is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Er is een veel eenvoudige manier vol-automatisch met AutoGunlock via ifonguide.nl/113 installeren in source edit add en dat werkt
  #566  
Oud 11-02-08, 17:03
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

even een vraagje bij iClarified word niks genoemd over de bricktool geen kans op de brick dat er staat no service? of wel? bij de autogunlock ook geen kans op brick?
ookal is de brick heel makkelijk te verhelpen
  #567  
Oud 11-02-08, 17:13
Tjoky Tjoky is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Ik werk op pc/Vista en de kans op brick is wel zeer klein denk ik, ik heb wel een paar keren moeten herbeginnen retore-ibrickr-jailbreakme-oktoprep-update 1.1.2-jailbreak en dan Autogunlock-update 1.1.3
  #568  
Oud 11-02-08, 18:01
Freek de winter's schermafbeelding
Freek de winter Freek de winter is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lantaarnpaal Bekijk bericht
Jah die wou ik ook gebruiken...Maar dan moet ik er eerst een firmweare op krijgen en dan jailbreake maar dat lijkt onmogelijk dus zit nu met een Iphone die dus helemaal nix kan heb volgens mij alles geprobeerd maar krijg em niet gejailbreaked....HELP
  #569  
Oud 11-02-08, 18:12
bmwmaster bmwmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Standaard

ik heb een OTB 1.1.2 en heb deze gejailbreaked echter als ik in de installer zoek kan ik bij install helemaal geen Term VT-100 vinden ? hij staat er gewoon niet tussen ? iemand die mij hiermee kan helpen, is namelijk wel erg lastig want ik heb dat nodig om hem te unlocken nu !
  #570  
Oud 11-02-08, 18:18
bmwmaster bmwmaster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 15
Standaard

laat maar ! ik had nog een source die ik moest toevoegen ! het is al opgelost, voor degene die dit misschien ook hebben: je moet nog een source toevoegen in je installer namelijk "http://couceitedsoftware/iphone"
  #571  
Oud 11-02-08, 18:34
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmaster Bekijk bericht
ik heb een OTB 1.1.2 en heb deze gejailbreaked echter als ik in de installer zoek kan ik bij install helemaal geen Term VT-100 vinden ? hij staat er gewoon niet tussen ? iemand die mij hiermee kan helpen, is namelijk wel erg lastig want ik heb dat nodig om hem te unlocken nu !
FF de community sources installeren?

Greetz, Stiruam
  #572  
Oud 11-02-08, 18:55
Gef Gef is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALVA Bekijk bericht
Hallo mensen,

Ik wil ook mijn 1.1.3 OTB unlocken, maar dan moet je eerst downgraden.
Als ik ga downgraden, dan moet ik een firmware kiezen en dan gaat itunes die uitpakken en aan het eind krijg ik dan een error (1) dat er door een onbekende fout niet hersteld kan worden.
Kan iemand mij a.u.b helpen, want ik ben er al heel lang mee bezig maar helaas zonder resultaat. =[

Alva

Ik heb precies hetzelfde! Hoe valt dit op te lossen, zit er inmiddels al 1,5 achter...Thanks!
  #573  
Oud 11-02-08, 19:03
GoldieLox GoldieLox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Unlock (via installer.app -> iClarified methode) is bij mij geslaagd. Mijn 1.1.2 OTB was al jailbroken en ik kon al bellen dankzij de Next-Sim, maar nu is hij dus softwarematig unlocked... Kan ik naast m'n zakelijke SIM tenminste ook af en toe mijn privé SIM erin stoppen. Ik heb voor de gein m'n Next-Sim maar op marktplaats.nl gezet, maar ik verwacht weinig reactie...
__________________
iPhone 3GS 16GB wit | 4.0.1 | @comex jailbreak & ultrasn0w unlock | KPN
  #574  
Oud 11-02-08, 19:19
dentorfs dentorfs is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALVA Bekijk bericht
Hallo mensen,

Ik wil ook mijn 1.1.3 OTB unlocken, maar dan moet je eerst downgraden.
Als ik ga downgraden, dan moet ik een firmware kiezen en dan gaat itunes die uitpakken en aan het eind krijg ik dan een error (1) dat er door een onbekende fout niet hersteld kan worden.
Kan iemand mij a.u.b helpen, want ik ben er al heel lang mee bezig maar helaas zonder resultaat. =[

Alva
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gef Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde! Hoe valt dit op te lossen, zit er inmiddels al 1,5 achter...Thanks!
Ik zit met juist hetzelfde probleem en vindt maar geen oplossing. Heeft iemand hier al een oplossing voor ?? DANK U
  #575  
Oud 11-02-08, 19:21
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dentorfs Bekijk bericht
Ik zit met juist hetzelfde probleem en vindt maar geen oplossing. Heeft iemand hier al een oplossing voor ?? DANK U
Ja dit is heel normaal! Als het goed is blijft je iPhone dan in recovery mode hangen.. Dan moet je met iBrickr even je iPhone uit de recovery mode halen en je hebt 1.1.1 geunlockt en geactiveerd.
__________________
iPhone US 1.1.2 OTB BL4.6 - ZiPhone unlock (FW1.1.4 BL3.9)
  #576  
Oud 11-02-08, 19:28
Gef Gef is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lantaarnpaal Bekijk bericht
Ja dit is heel normaal! Als het goed is blijft je iPhone dan in recovery mode hangen.. Dan moet je met iBrickr even je iPhone uit de recovery mode halen en je hebt 1.1.1 geunlockt en geactiveerd.

Absoluut niet waar wat je hier zegt! Ik kan er nog steeds niets mee!
Erger nog, ik ben inmiddels verder en zit nu vast in het groene scherm, daar krijgt ibrickr me niet uit...wat nu??
  #577  
Oud 11-02-08, 19:30
hekkemoos hekkemoos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Gister meteen geprobeerd die software unlock..en met succes!!
Na 2 uur kon ik eindelijk bellen met mijn kersverse (1 week) oude 1.1.2 met boorloader 4.6. OTB. Gelukkig had ik nog net niet zo'n SIM ding besteld voor 100 euries. Tevens via de installer geupdate naar 1.1.3 en alles werkt perfect. ook youtube en nummerweergave. En dit alles sonder problemen dankzij de online instructies!!
  #578  
Oud 11-02-08, 19:35
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gef Bekijk bericht
Absoluut niet waar wat je hier zegt! Ik kan er nog steeds niets mee!
Erger nog, ik ben inmiddels verder en zit nu vast in het groene scherm, daar krijgt ibrickr me niet uit...wat nu??
Dan heb je een gefaalde update, verwijder iTunes herster je pc sluit je iPhone aan op een andere poort installeer iTunes opnieuw herstart pc en meestal doet ie het dan bij mij (en dan dus ff opnieuw restoren)

Greetz, Stiruam
  #579  
Oud 11-02-08, 19:36
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gef Bekijk bericht
Absoluut niet waar wat je hier zegt! Ik kan er nog steeds niets mee!
Erger nog, ik ben inmiddels verder en zit nu vast in het groene scherm, daar krijgt ibrickr me niet uit...wat nu??
Hm raar.. Met welke firmware heb je geprobeerd te downgraden, 1.1.1 toch? Dan zou hij gewoon met iBrickr jouw iPhone uit de recovery moeten krijgen..

-Edit-
Oh Stiruam geeft al een soort van oplossing
  #580  
Oud 11-02-08, 20:29
Tjoky Tjoky is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Als je zo'n groen scherm krijgt bij ibrickr, heb ik gewoon weer met itune restore naar 1.1.1 en terug ibrickr, en ik kreeg een rode scherm, maar dan moet je hem nog jailbreaken met *#307# enz. maar is nog niet geunlockt!
Volg stap 1 t/m 3 uit de handleiding [wiki=1800]Jailbreak 1.1.1 (AppSnapp)[/wiki] en keer daarna weer hier terug voor de volgende stap.
Let op! Vergeet niet om na de AppSnapp jailbreak stap 3 in de Jailbreak 1.1.1 wiki nog uit te voeren (installeren van Community sources, BSD subsystem en OpenSSH op de iPhone).
Voorbereiding voor de upgrade naar 1.1.2
  1. Schakel de iPhone uit en plaats de AT&T-simkaart terug. Zet je iPhone weer aan.
  2. Installeer met [wiki=1629]Installer[/wiki] het programma [wiki]Oktoprep[/wiki] op je iPhone. Klik op Okay als [wiki]Oktoprep[/wiki] is geïnstalleerd.
  3. Verlaat [wiki=1629]Installer[/wiki] en ga terug naar het [wiki=2070]Springboard[/wiki]. Reboot je iPhone niet!
[top]Upgrade 1.1.2
  1. Sluit de iPhone aan op de PC en start iTunes. Update met iTunes naar FW 1.1.2. Houd hiervoor shift ingedrukt en klik op Update. Selecteer dan het FW 1.1.2 bestand (net als in de eerste stap in deze guide). Waarschuwing, NIET via menu "help->zoeken naar updates", want dan gaat je iPhone naar FW 1.1.3!!)
  2. Werk je iPhone weer bij naar 1.1.2.

    [DIV=;] Reboot je iPhone niet handmatig tot het weer wordt aangegeven! Ook niet in restore mode upgraden naar 1.1.2, dan ben je namelijk Oktoprep kwijt![/DIV]
  3. Sluit iTunes en sluit het proces iTunesHelper.exe af via Windows Taakbeheer (Ctrl-Alt-Del).
    [DIV=;][/DIV]
  4. Sluit de iPhone aan de PC aan (als dat al niet het geval was).
  5. Start windows.bat in de map 1.1.2 jailbreak op je PC. Je moet wel Java (download) geïnstalleerd hebben.
    [DIV=;][/DIV]
  6. Vink Install SSH aan. Gebruik als wachtwoord alpine (de standaardoptie). Ga door en volg de instructies op het scherm.
    [DIV=;][/DIV]
    Daarna installeer via source add ifoneguide.nl/113 en kun je AutoGunlock draaien dat is vol-automatisch en alles is ok
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
luxe ipod unlocken met heilige graal? Franz Archief 8 10-02-08 10:40
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! deltoro Archief 3 08-02-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.