De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, vergeten we dihaas ook niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dihaas, waar loop je vast? Terminal zaken zijn zo algemeen
|
||||
|
||||
Als ik het goed begrijp wordt een 1.1.3 OTB iPhone ( 04.03.13_G ) terug geflasht naar de 1.1.2 baseband ( 04.02.13_G ). In die link zit namelijk alleen de 04.02.13_G baseband.
En als deze methode de bootloader patcht....Dan kun je volgens mij gewoon bellen als je upgrade naar 1.1.3....Zonder iets te draaien.....Wel eerst even updaten --- downgraden --- softupgrade om de 1.1.3 baseband te krijgen...
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 08-02-08 om 13:48. |
|
||||
|
||||
@Dihaas:
Heb je alle permissies op 775 staan ?? Als je dit hebt gedaan start je de terminal op. Eerst moet je de CommCenter unloaden: launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist Daarna typ je: ./gunlock secpack ICE04.02.13_G.fls Als dit klaar is start je de CommCenter weer: launchctl load -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist Daarna eigen simkaart erin doen en eventueel iPhone rebooten |
|
|||
|
|||
Het zou momenteel ook al via de installer moeten lukken : repo te gebruiken : sendowski.de/iphone . Niet vergeten Auto-lock op Never te zetten en dan de Applicatie "GUnlock" draaien...
Heb het zelf nog niet getest, maar er zijn al positieve berichten over deze unlockmethode te vinden op't net ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat het aangeraden wordt om iTunes 7.5 te gebruiken. Ik heb nu 7.6.
Lukt t ook hiermee of heb je perse 7.5 nodig? Zo ja, weet iemand waar ik 7.5 vandaan kan halen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Super, voor nieuwe telefoons, lijkt me een perfecte oplossing.
Voor mijn eigen iPhone, hou ik lekker mijn turbosim erin, heb geen zin om opnieuw te beginnen, meerwaarde te klein. Wel fijn om de optie altijd te hebben! |
|
||||
|
||||
Maar weer eens een domme vraag : is jailbreaken hierbij ook nog nodig, of staat dat er volledig los van?
|
|
|||
|
|||
en momenteel ook al mogelijk zonder te downgraden naar 1.0.2 (ze zijn goed bezig vandaag).
Uitleg : sendowski.de » 1.1.2/1.1.3 OOTB Unlock via Terminal Deze methode vereist wel nog Terminal-interactie op dit moment... Procedure te volgen voor deze methode : - zet AUTOLOCK op Never - installeer BSD Subsystem - Start Installer en installeer van de repo op sendowski.de/iphone het "GUnlock - Files only" programma - Installeer "Term-vt100" programma in de groep "System" van Installer - Zet je iphone in Airplane modus - Start de terminal en voer volgende commando's uit : 1) cd /usr/bin 2) /bin/launchctl unload /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist 3) ./gunlock secpack ICE04.02.13_G.fls 4) /bin/launchctl load /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist even wachten op de melding "Enjoy your unlocked iphone..." - Airplane modus en Auto-lock evt. weer uitschakelen Nog een paar uurtjes en ze zullen wel een volledige Installermethode ontwikkeld hebben zonder downgrade. Update : deze methode blijkt zowel voor OTB 1.1.2 als OTB 1.1.3 te werken, zolang de iphone maar gejailbreaked is (bron : hackint0sh). Laatst gewijzigd door kbraeken; 08-02-08 om 14:48. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou je batterij gaat langer mee want de chip op je turbosim heeft stroom nodig...
|
|
|||
|
|||
Die sendowski.de oplossing, snap ik even niet helemaal.
Waar is die precies voor? Moet je nog steeds je iPhone downgrade naar 1.0.2 Laat maar, gaat erg snel op het forum atm |
|
|||
|
|||
gaat idd echt snel!!! nog maar een paar uur uit en nu al half automatisch via installer... Nog 3 uur en hij is volautomatisch ik zou nog even wachten tot hij geheel automatisch is.
|
|
|||
|
|||
de half automatische methode werkt prima, heb hem zojuist uitgevoerd. iPhone 1.1.2 FW bootloader 4.6, versie 1.1.2 gelaten, geen downgrade.
Hij laat alleen niet meer de naam van de provider zien.... Laatst gewijzigd door zwakstroom; 08-02-08 om 14:41. |
|
||||
|
||||
hoe zit het bij dihaas?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
luxe ipod unlocken met heilige graal? | Franz | Archief | 8 | 10-02-08 11:40 |
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! | deltoro | Archief | 3 | 08-02-08 12:03 |
|
|