Applicaties werken niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de unlock van ZiPhone gebruikt alles is perfect verlopen, alleen heb ik 1 probleempje mijn app's werken niet meer :S Als ik erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Applicaties werken niet
Ik heb de unlock van ZiPhone gebruikt alles is perfect verlopen, alleen heb ik 1 probleempje mijn app's werken niet meer :S
Als ik erop klik dan blijft het beeld van die app even hangen en dan springt die terug naar me springboard. Iemand die een oplossing weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas heb ik een zelfde probleem. maar niet na de unlock van ZiPhone
|
|
|||
|
|||
Disk vol ? Kijk even via ssh of terminal en doe het commando : "df -k"
Als de applicatiedisk (sie van 300Mb) op 100% zit is dat het probleem. |
|
|||
|
|||
nee was het maar zo gemakkelijk
|
|
||||
|
||||
Nee, maar dat heeft ook niets te maken waarom die apps het niet doen.
Ik heb het ondertussen ook gefixed. Ik ben terug gegaan naar 111 gejailbreaked en daarna weer de ZiPhone gebruikt en voila het werkt weer. |
|
||||
|
||||
Hmm probleem is toch niet opgelost volgens mij, want ik kan smsd enz niet opstarten terwijl ik dat eerst met de soft upgrade wel kon :S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes applicaties werken niet meer op 3.0 | KMeskens | iPhone Apps | 5 | 28-07-09 09:41 |
Applicaties werken niet meer | BadSide | Jailbreak apps en thema's | 7 | 22-08-08 15:09 |
Applicaties werken niet meer..... | darwen | iPhone algemeen | 0 | 16-03-08 09:38 |
Aantal applicaties werken niet | harten11 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-01-08 11:44 |
|
|