Historie doet het niet. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem. Mijn iPhone op 113, unlocked, heeft geen bel historie meer. Althans, als ik op settings druk zie ik wel hoeveel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Historie doet het niet.
Ik heb een vreemd probleem. Mijn iPhone op 113, unlocked, heeft geen bel historie meer. Althans, als ik op settings druk zie ik wel hoeveel er gebeld is. Maar wanneer ik telefoneer en later een nummer via historie probeer terug te halen, dan klapt de telefoon er uit.
Wie de oplossing heeft mag het zeggen. mvg Guust F |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geen Historie
Beste Guust
Ik heb hetzelfde probleem als ik gebeld ben zie ik boven het telefoon icoontje een 1 staan als ik dan op historie druk om te kijken wie mij gebeld heeft dan springt de telefoon weer naar Springboard Ik heb systeen 1.1.3 bootlader 4.6 een sim van T Mobile kent iemand dit probleem en is er (al ) een oplossing of gewoon even wachten Met vriendelijke groet Phony |
|
|||
|
|||
Ik heb alle instellingen en de inhoud gewist en nu werkt het weer, maar ook op de andere fora kan ik geen oplossing vinden voor dit probleem.
mvg Guust F |
|
|||
|
|||
Het probleem is weer terug, ik heb geen idee waar het aan ligt, maar het is bij mij ontstaan na dat ik meer nummers had toegevoegd.
mvg Guust F |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem..heb ook 1.1.3, maar dan met bl 3.9. Tot nu toe is dit mijn enige probleem.
Hij springt dus na het klikken op het historie icoontje weer terug naar springboard. grtz |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Heb je van de repo ifoneguide.nl/113 de nederlandse nummerherkenning 1.1 geinstalleerd of iets wat daar op lijkt?
Zo ja uninstall deze eens. Waarschijnlijk is je probleem daarna opgelost, alleen heb je ook geen Nederlandse nummerweergave meer. Ik weet niet hoe je dit op moet lossen. mvg Guust F |
|
|||
|
|||
ik heb idd die nummerherkenning geinstalleerd, niet dat ie werkte maargoed...ik ga dit even proberen
|
|
|||
|
|||
ok, historie is idd weer terug! thanx! alleen nu de nummerweergave en de nummerherkenning nog
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, daar bestaat schijnbaar wel een fix voor, maar niet via de installer.
mvg Guust F |
|
|||
|
|||
Historie
Beste Guust en Baass
Inderdaad daar ligt het aan heb ook de nummerherkenning 1.1 geuninstalled en inderdaad nu doet de historie het wel bedankt voor het meedenken en oplossen van het probleemtje nu inderdaad nog de nummerherkenning goed krijgen wie weet de fix hiervoor met een vriendelijke belgroet Phony |
|
|||
|
|||
De fix staat in een ander draadje maar daarvoor heb je meer kennis nodig van software en de software structuur van de iPhone alsook de wijze waarop je software vanaf je computer op je iPhone kunt krijgen. Van beide heb ik geen enkele kennis, dus ik me waag me er niet aan.
Mocht je het willen proberen zoek in de zoekfunctie eens op NUMMERHERKENNING. mvg Guust F |
|
|||
|
|||
Idd, ik ben bang verder van huis te raken als ik dit zelf allemaal ga proberen..er is vast een held die dit in no-time weet te fixen!
|
|
||||
|
||||
Download de Nummerherkening van de iFoneguide en Historie werkt weer
de nummerherking is geupdate naar versie 1.4 waar dus de crash bug gefixed is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Wi-Fi doet het niet ? | Dazzle | Wi-Fi | 2 | 31-05-08 00:18 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|