//

De jailbreak methode van dev-team...

De jailbreak methode van dev-team... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ...voor versie 1.1.3, die ze pas ná de release van de SDK zouden willen releasen, bestaat die nu nog? Of is die ondertussen gelekt en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-02-08, 09:26
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard De jailbreak methode van dev-team...

...voor versie 1.1.3, die ze pas ná de release van de SDK zouden willen releasen, bestaat die nu nog?

Of is die ondertussen gelekt en verwerkt in andere methoden? Kortom, als 1.1.4 en de SDK 'straks' uit zijn, hebben we dan nog zicht op deze methode of begint het feest dan weer opnieuw?

Door alle soft-updates en zibri-ontwikkelingen is die aankondiging van toen een beetje vergeten lijkt het, maar ik vroeg me af hoe het er mee stond...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-08, 09:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Nou ik denk dat die al gelekt is.....................
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 19-02-08, 13:38
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

dit weet je niet zeker
  #4  
Oud 19-02-08, 13:52
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Volgens mij gebruikt ziphone deze methode. Dit gat zal naar verwachting wel gedicht zijn in de nieuwe firmware.

Daarom heb ik een dubbel gevoel bij ziphone. Het is een prachtig programma, maar ik had liever gezien dat deze bewaard was voor 1.1.4. (dit omdat er al andere jailbreak methoden bestaan voor 1.1.3)
__________________
iPhone US 8GB - FW 3.0 (custom) - Telfort NL - Windows & Hackingtosh
  #5  
Oud 19-02-08, 15:03
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Ja, dat heb ik dus ook. Ik vind dit een prachtige methode, daar niet van, maar het zou helemaal super zijn geweest als we deze methoden 1 dag na het verschijnen van 1.1.4 ook hadden kunnen gebruiken. En 'we' dus tot het verschijnen van 1.1.5 hadden gehad om weer een nieuw lek te zoeken. Wat dat betreft was er heel wat te zeggen voor het standpunt van het dev-team...
  #6  
Oud 19-02-08, 20:58
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Is dit niet dezelfde discussie die we hier en daar ook hebben over het al dan niet nú kopen van een iPhone -of wachten tot er een NL-versie uitkomt, of een 32GB-versie, of......

Was er nl. gewacht op 1.1.4 (áls die komt), dan hadden velen nu nog steeds niet kunnen bellen. En stel dat 1.1.4 (of 2.0 of whatever) dusdanig is aangepast dat de huidige hack achterhaald blijkt? Hadden we voor niets gewacht.....
Zo niet, dan had er voor een volgende update/upgrade weer iets gevonden moeten worden omdat Apple de zaak had aangepast.

Het blijft m.i. een kat-en-muis-spel, waarbij net als in de de beroemde tekenfilms van Tom & Jerry de kat steeds weer het onderspit delft -uiteindelijk.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 19-02-08, 21:40
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Is dit niet dezelfde discussie die we hier en daar ook hebben over het al dan niet nú kopen van een iPhone -of wachten tot er een NL-versie uitkomt, of een 32GB-versie, of......
Nee, wat mij betreft niet. Ik was slechts benieuwd of (uit technisch oogpunt) de hack van het devteam nu reeds gelekt/gebruikt was of niet.

Citaat:
Hadden we voor niets gewacht.....
Mwoch. Op dat moment hadden 1.1.2 en 1.1.3 (ook OTB) gebruikers nog steeds direct een hack/unlock gehad. Alleen 1.1.4 OTB gebruikers hadden wellicht een probleem gehad.

Citaat:
Zo niet, dan had er voor een volgende update/upgrade weer iets gevonden moeten worden omdat Apple de zaak had aangepast.
Men had dan tijd gehad om in 1.1.4 te zoeken naar exploits totdat 1.1.5 uit zou komen. Het had de scene een ernstig voordeel gegeven in de race met Apple imho.
  #8  
Oud 19-02-08, 23:23
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard Tom & J.... !?

Anysim 1.3 is gelekt,jerrysim is gedeeltelijk gelekt,de methodes die geohot gebruikt staan op zijn blog te lezen (gunlock, gbootloader), zibri heeft er mix van gemaakt weliswaar aangepast...

Apple zal de lekken wel dicht maken in de volgende FW update zodat de arme zielen die de volgende OTB versies kopen het weer moeilijk krijgen om te bellen...

It's fun

En tegen dat Dev, elite, zibri, geohot en compagnie Apple geholpen hebben om ook maar het laatste piepklein gaatje eruit te halen zitten we aan FW X.X (sorry, confidentieel ik mag het niet zeggen van Steve)

En als er dan toch nog een super-geheime-allermachtige leak bestaat schrijf dan eens naar dev-team@googlemail.com en ze zullen zeker antwoorden met een link naar de source-code, ze zijn redelijk open-minded hierover
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:49.