ZiPhone 2.5 is uit: makkelijke GUI-unlock voor firmware 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vriesfde Ga toch maar beginnen aan 1.1.4. Ben nu de ipsw van 1.1.4 aan het downloaden, maar het lijkt wel alsof ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
denk dat het druk is ik was in 1 minuut wel klaar met de download
|
|
|
||||
|
||||
misschien domme vraag, maar wat is precies het voordeel om:
a) te downgraden van 4.6 naar 3.9 b) te upgraden van 1.1.3 naar 1.1.4 Morgen ga ik m'n 4.6 / 1.1.3 OTB halen en graag zou ik meteen aan de slag willen! Bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Update
Heb zojuist via i-tunes geudate naar 1.1.4. Daarna Ziphone 2.5 optie 1 gedraaid Ifoneguide 1.1.4 geinstalleerd in resources Ned.taalpakket 1.1.4 geinstaleerd Voila werkende iphone met FW 1.1.4 met BL 3.9 (was 4.6) en ModemFW 04.04.05_G Zo te zien werkt Youtube, Maps, locateMe etc. Alleen geeft hij bij de installatiepoging van de Youtubefix bij installatie aan : Failed Sofar so good Update : GPRS Fix voor Youtube werkt nu wel na nog twee maal proberen. Vraag niet waarom maar het werkt
If it aint a Harley or an Iphone who cares what it is Laatst gewijzigd door nighttrain; 29-02-08 om 22:41. Reden: GPRS Fix voor Youtube werkt nu wel |
|
||||
|
||||
waarom youtube fix het werkt toch?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ah ok wel wat erg traag met gprs
|
|
|||
|
|||
Ik heb net een paar dagen de 1.1.3. 4.6bl en 'm net naar 1.1.4. 3.9bl geupgrade.
Nu is 'ie aan het syncen en straks eens testen of alles werkt Het is de eerste keer altijd weer wachten met dichtgeknepen billen of alles nog werkt Laatst gewijzigd door Cheeser; 29-02-08 om 22:44. Reden: typo |
|
||||
|
||||
doen jullie dit alles met Simkaart erin?
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan gewoon met je sim erin. Als er een pincode voor je sim is er even afhalen
|
|
|||
|
|||
hier ook succesvol unlocked op de mac
nu bsd sub downloaden en repo |
|
|||
|
|||
heeft er al iemand een tutorial gemaakt, ik weet dat het erg simpel is maar het werk wat fijner als je alles stap voor stap ziet en leest.
|
|
||||
|
||||
Nou welke heb je nodig
Download de ziphone en druk op de knoppen die je nodig hebt om te unlocken jailbreaken en activeren. Meer is het niet |
|
|||
|
|||
denk niet dat het veel makkelijker kan...
Download Ziphone 2.5 In Advanced features "enter DFU mode" in itunes herstellen naar 1.1.4 in Ziphone 2.5 optie 1 kiezen (do it all) |
|
|||
|
|||
echt een eitje met deze software
Die Zibri verdient wel een donatie |
|
|||
|
|||
oke toch nog even een vraagje.
heeft iemand al getest zonder de bootloader te downgraden? werkt het dan echt niet? |
|
|||
|
|||
effe klein vraagje voor ik me hier aan 'waag'
ben ik alles kwijt na deze update? ik heb van sms, contacts,fotos; ... (de dingen die in de wiki bij backup staan) een back up gemaakt, dus die bestanden via ssh copy paste to bureaublad ik krijg dus eigenlijk een volledig propere iphone zoals hij uit de doos kwam? apps moet ik dus ook opnieuw installeren? |
|
|||
|
|||
ja inderdaad
|
|
||||
|
||||
hoe krijgen jullie dat menutje van ziphone dan?
als ik de xe aan druk dan opent hij niet. als ik via cmd -> cd iphone blabla.... doe werkt het wel wil em bl 4.6 downgrade naar 3.9 |
|
|||
|
|||
vreemd, ik heb dus 1.1.4 gedownload op pc, zodat ik herstel kan doen, maar dit is een mapje, en hier staat nergens 1 bestand "1.1.4", welke moet ik kiezen?
of kan ik gewoon op herstel klikken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Ziphone tool voor firmware 2.0? | iScorpio | Archief | 0 | 24-07-08 13:47 |
Help: ZiPhone GUI fout gegaan! | e_sabbagh | Unlock [archief] | 5 | 20-02-08 15:33 |
Ziphone GUI.exe opent niet... | warm-krentenbrood | Archief | 2 | 17-02-08 13:52 |
|
|