iplus1 unlockt je iphone 1,1,4 via dev methode discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) voor windhoos gebruikers iClarified - iPhone - How to Unlock 1.1.4 and Downgrade to 3.9-fakeblank iPhone Bootloader voor mac gebruikers iClarified - iPhone - How ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iplus1 unlockt je iphone 1,1,4 via dev methode
voor windhoos gebruikers
iClarified - iPhone - How to Unlock 1.1.4 and Downgrade to 3.9-fakeblank iPhone Bootloader voor mac gebruikers iClarified - iPhone - How to Unlock 1.1.4 and Downgrade to 3.9-fakeblank iPhone Bootloader (Mac)
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 07-03-08 om 08:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand dit al zelf getest ?
|
|
||||
|
||||
Twijfel erg om het te gaan doen wil eerst eigelijk horen of het goed werkt
|
||||
|
||||
mijn iphone staat al op 3,9bl
kan het niet proberen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij stap 6 staat de iPhone will reboot a few times: twice if your bootloader is 3.9 and three times if a bootloader downgrade from 4.6 to 3.9fakeblank is required. Laatst gewijzigd door ControlSje; 05-03-08 om 19:08. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mmm wacht nog heel even zodra ik een goed bericht hoor en een update van iplus zodat je ook weer naar 4.6 BL kan doe ik het
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je ook hierbij niet meer terug naar 4.6, althans nog niet.
|
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid...Volgens mij heeft deze fakeblank versie van de bootloader geen voordeel voor de "gewone" gebruiker. Hij is speciaal ontwikkeld voor diegene die willen "spelen" en experimenteren met patches op de bootloader. Dit voorkomt dat de iPhone niet bricked als het mis gaat. Dit is ieder geval wat ik ervan gelezen heb. But correct me if I'm wrong.
|
|
||||
|
||||
misschien nog een dag afblijven en zien wat dev team morgen misschien nog laat zien ivm de unlock via itunes
na sdk van apple |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Ja ik vind dit tot nu toe wel nutteloos pas als ze ervoor zorgen om A J en U te blijven na update of restore via itunes denk ik erover mijn bootloader te veranderen
|
|
|||
|
|||
reversen is hier dus wel degelijk bij mogelijk, staat allemaal op hackint0sh. Wel ni met iplus, maar met iphontools. Ma ge kunt dus met iplus downgrade naar 3.9FB en dan terug upgraden met iphonetools naar 4.6
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Inmiddels zit men op versie 1.2 en ik zou dit toch wel aanraden om te gebruiken op een 4.6 BL
iPlus 1.2: http://r a p i d s h a r e.com/files/97509839/iPlus1.2.zip.html International Pack: http://r a p i d s h a r e.com/files/97512224/payload_international.zip.html Features: ----------- 1-Unlock and, if required, automatically downgrade the bootloader from 4.6 to 3.9FakeBlank 2-Jailbreak 3-Activate 4-Install AFC2 5-Add the following packages: - Installer - Community Sources - BSD subsystem - OpenSSH - VT-100 Plus: - BSD Fix (backspace) - VT100 Fix (can't login) - Summerboard themes directory fix (installation issues) - Relocates Fonts and Ringtones (Allows for more than 120MB free for Apps!) - Customizable payloads! Version 1.2 introduces: ---------------------------- - Mac OS X support - Updated Brazilian Portuguese Translations (thanks to Baalbeck!) - Some payload cleanup
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Iemand van hier al goede ervaring hiermee i.c.m. een Mac en Tiger??
|
|
|||
|
|||
En dit is alleen voor Windows neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Da's jammer... Iemand enig idee of we dit binnenkort tevoorschijn zien komen voor de Mac?
|
|
||||
|
||||
azt je leest niet goed 1.2 is voor mac en windows maar geen gui maar vanuit de terminal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Wie unlockt mijn iPhone? | pineapple | Unlock | 6 | 17-06-09 12:56 |
3G simlockvrij - spaanse methode (METHODE WERKT NIET) | psholkamp | Archief | 17 | 29-03-09 15:57 |
iPhone unlockt met Ziphone | Stevitski | Archief | 2 | 24-03-08 14:40 |
De jailbreak methode van dev-team... | blahblah | Unlock [archief] | 7 | 20-02-08 00:23 |
|
|