Batterij discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) lader met pc of laptop ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
lader met pc of laptop ?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het dat niet is kan het eigenlijk van alles zijn. De batterij zou stuk kunnen zijn, maar er kan ook gewoon iets anders aan de hand zijn waardoor je iPhone niet meer opstart. Als je nog garantie hebt, kun je dat proberen, anders kun je bij een van de zaken die iPhones repareren aankloppen. Wie weet is het goedkoper dan een helemaal nieuwe. Je kunt kapotte iPhones trouwens waarschijnlijk ook verkopen, er zijn bedrijven zoals de niet officiele reparateurs, die kapotte exemplaren opkopen voor de onderdelen. |
|
|||
|
|||
Hallo,
als de batt 20 of 10% bereikt heeft geeft hij een popup in beeld. Is het ook mogelijk dit met een geluidje weer te geven? Zo'n geluidje staat nl wel in de iPhone zoals ik al eerder poste ( maar zonder rede verwijderd was ) |
|
|||
|
|||
heb ook het zelfde probleem maar de mijne crashd ook als de battery empty is dus weer opnieuw jailbreaken de battery gaat ongever 7 uur mee alleen de Wi-Fi staat dan aan ??ik ben al blij met een fix die een crash voorkomt bij gejailbreakte tlfns ??
Laatst gewijzigd door meno; 09-09-09 om 23:24. Reden: foutje met typen |
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de iPhone 4 batterij vervangen kan worden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Batterij | Stevan | Jailbreak | 7 | 22-10-10 14:02 |
batterij | annelieslefevre | Archief | 3 | 24-05-10 11:06 |
batterij | Serge123 | Archief | 2 | 03-08-08 15:51 |
Batterij | mustykief | Archief | 1 | 18-06-08 20:07 |
Batterij... | Nicolaz_ | Unlock [archief] | 1 | 14-01-08 14:57 |
|
|