Unlock discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rachid87 ik heb geprobeerd mijn iphone te unlocken met de ziphone v2.6b ik heb nu helemaal geen bereik meer of wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Re
je moet je iphone aan en uit zetten zo dien het niet werkt moet je naar itunes gaan en hem restoren het kan zijn dat je wel in de lock modus terecht komt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo
iemand bekend met de provider DOMINICANA REPUBLICA ORANGE? Probeer die te unlocken maar blijkbaar moeilijk. |
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb vandaag ene iphone gekregen van een vriend. ik ben niet zeker of het een 4G of een 4s is , in ieder geval zit er een simlock op , ik zou deze graag zelf proberen weg te halen als het mogelijk is. wie kan me helpen? |
|
|||
|
|||
Sorry hoor maar nu kom ik je vraag al voor de derde keer tegen. 1 keer een topic hiervoor openen is voldoende. Je vraag zal vast beantwoord worden
|
|
|||
|
|||
Ook vandaag ben ik belazerd en heb ik een iPhone 5 gekocht die uit het buitenland komt.
De provider is in england het heet O2. En mijn iMEI nummer is <verwijderd> Ik hoop dat iemand mij zo spoedig kan helpen!!! |
|
|||
|
|||
unlock sim
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes
|
|||
|
|||
waarom moet ik daar geld voor betalen?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|