Community Sources discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Community Sources zijn verschillende (door Nullriver goedgekeurde) externe repositories (vert.: softwarebibliotheken) voor [wiki]Installer.app[/wiki]. Je kunt deze via [wiki]Installer.app[/wiki] installeren op de iPhone. Het heeft de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Community Sources
Community Sources zijn verschillende (door Nullriver goedgekeurde) externe repositories (vert.: softwarebibliotheken) voor [wiki]Installer.app[/wiki].
Je kunt deze via [wiki]Installer.app[/wiki] installeren op de iPhone. Het heeft de voorkeur om deze als eerste te installeren, zodat de iPhone meer bronnen (Conceited Software en Ste Packaging) ondersteunt waardoor je meer applicaties kunt installeren. Een voorbeeld van een applicatie die je kunt installeren is het veelgebruikte [wiki]BSD Subsystem[/wiki]. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waar kan ik bsd system vinden?
het staat bij mij niet in install. |
|
||||
|
||||
Kijk bij all packages als hij daar niet staat is hij waarschijnlijk al geinstalleerd kijk bij uninstall als hij daar staat heb je 'm al
|
|
|||
|
|||
ja ik heb hem gevonden en opnieuw geinstalleerd. alles werkt gelukkig weer, bedankt.
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik de community sources installeren?
ik kan KB2 niet vinden. ik wil het T9woordenboek uitzetten please help me out here, ik word er gek van dat het mij niet lukt..... thx |
|
|||
|
|||
het is me gelukt.
thx |
|
||||
|
||||
door een fout in het systeem kon ik weer helemaal bij 1.1.1 beginnen nu moet ik community sources toevoegen maar staat hier inde wiki geen link.
BTW er staat vanaf het begin al: AppTapp Official Conceited software http://conceitedsoftware.com/iphone/ Modmyifone Ste packaging maar geen community sources wat is de link?? nou voor als een van jullie ook hier tegenaan loopt kijk in je installer onder sources daar staat deze . je hoeft dus niet zelf een repository toe te voegen. |
|
|||
|
|||
Ik heb installer op men iphone staan, maar als ik community resources wil installeren dan krijg ik een time out bij de connectie met de host.
Ligt dit nu aan de host of aan mijn netwerk? Groetjes! |
|
||||
|
||||
wat is de source van community sources ??
of waar vind ik die... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Even goed de beginpost lezen....?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn installer is heel erg traag, een app van 165 kb duurt al een lange tijd en ik krijg vaak een error: package download failed can't connect to host. weet iemand hoe dit komt? ligt het aan de iphone of aan mijn Wi-Fi? dank je..
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone geeft bij het ophalen van de source: http://ifoneguide.nl/114 weer dat de lijst niet refreshed? hoe kan dit?? ik moet namelijk de Nederlandse instellingen op me telefoon hebben!!!
|
|
|||
|
|||
is er nog een andere mogelijkheid om meer ruite vrij te maken voor meer apps?
Ik heb nu pas 4 tabbladen vol en heb smb en Community Sources geinstalleerd? |
|
||||
|
||||
waar kan ik openSSH installeren want hij staat niet in http://ifoneguide.nl/114
en hij staat ook niet in unistal want ik heb hem al een keer openssh verwijderd opdat er fout in zat en toen kon ik hem niet meer terug vinden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Community Sources kwijt | pim127 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-05-08 16:03 |
Installer en Community Sources updaten? | MikeyMike | Jailbreak apps en thema's | 1 | 22-01-08 13:33 |
Update voor community sources | Patipod | Jailbreak apps en thema's | 6 | 13-01-08 11:43 |
Community Sources | jclarke | Unlock [archief] | 4 | 17-11-07 13:41 |
Community Sources verwijderd | nitai | Jailbreak apps en thema's | 4 | 25-10-07 10:15 |
|
|