Summerboard discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) bij mij staat /private/var/root/Library/summerboard die er niet tussen hij gaat maar tot /private/var/root/Library/ en dan staat er nergens summerboard...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
bij mij staat /private/var/root/Library/summerboard die er niet tussen hij gaat maar tot /private/var/root/Library/ en dan staat er nergens summerboard
|
|
|
|||
|
|||
geen punt die is niet nodig
|
|
||||
|
||||
@ Mickkroon heel erg bedankt hij doet het alleen stel ik stel het thema Black vista in dan verandert er niks bij mij... wel als ik al die andere standaard themas selecteer???? weet jij hier een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
jah hoor
Uninstall 1.1.3/4 themefix (1.2) en install weer. Dat moet je doen elke keer als je weer nieuwe thema's hebt. |
|
||||
|
||||
Ookee heel erg bedankt
icoontjes weet je waar je di vandaan kan halen stel je mist er een paar bij smmige themas?? |
|
|||
|
|||
nee meestal kopieer plak een icoontje van dezelfde thema
die ik dan goed vind voor de app waar ik nog een icoontje voor nodig heb en zet ik de naam van de app eronder klaar is kees snel en makkelijk^^ Laatst gewijzigd door Mickkroon; 06-04-08 om 23:53. |
|
||||
|
||||
Ik heb een probleempje.. SMBPrefs staat na een update naar 1.1.4 niet meer op mn hoofdscherm maar nog wel onder de Installer bij Uninstall maar ik kan hem niet Uninstall en opnieuw installeren.. Dus ik kom niet meer in het programma maar wil mn Thema veranderen..
Wat moet ik doen?? |
|
|||
|
|||
Ik heb summerboard geinstalleerd op mijn iPhone en wil nu een ander thema.
Echter als ik op "Theme" druk krijg ik een lege pagina Geen default of pre-installed theme en ook niet na instaleren van theme's, Wat kan dit zijn, of beter nog hoe krijg ik het wel werkend?
|
|||
|
|||
iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Ik zie geen themes in summerboard
Ik heb een x aantal themes gedownload maar zie ze niet in mijn themes in SMB.
Heb ook alles op 755 gezet via FUGU ( ik heb mac), maar tot nu toe niks. Heb ook de themes in de library gezet bij summmerboard ook geen resultaat heb diverse fixes gebruikt ook geen resultaat, iemand nog suggesties?? Hoor graag van jullie thanks versie 1.1.4 |
|
|||
|
|||
Heren,
ik heb hier een iphone 1.1.2 draaien. Ik wilde summerboard installeren maar lukte mij in eerste instantie niet omdat ik een oudere firmware heb. Daarna heb ik summerboard (old) gekozen. Bij deze krijg ik de melding 'package downoad failed'! Weet iemand hier raad mee?? HEELLUP! |
|
|||
|
|||
heren als ik summerboard installeer en mijn theme verander
moet ik dan de default iconen enz backuppen of draait summerboard pararel naast het springboard |
|
|||
|
|||
De meeste van jullie kunnen je antwoorden uit oudere post halen.
(tip lees alle post en probeer je antwoord er uit te halen) |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb dit ook geprobeerd maar krijg steeds weer de melding 'package download failed' kan iemand mij hiermee helpen? alvast bedankt!! |
|
||||
|
||||
Fw 1.1.4 / Installer 3.01
Wat ik gedaan heb : 1) Summerboard 3.2 installed en restart van Iphone ---> geen themes te zien 2) Theme fix 1.2 1.1.3/4 (Tweak 1.1.3 source) ---> geen themes te zien 3) Gekeken of alle files goed staan alles inclusief downloaded en std themes staan in : /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes 4) Theme fix uninstalled 5) Theme fix re-installed --> geen themes te zien Andere functies (Advanced) werken wel in summerboard (wallpaper, Dim, Hide, enz..) Onderaan het scherm : "Summerboard 3.2 (Active)" Wat kan ik nog meer doen ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eindelijk iemand gevonden met hetzelfde probleem als mij... en nergens de oplossing nog niet gevonden |
|
||||
|
||||
Even de qeue legen in Installer. Misschien zat je op gprs. Misschien lag de repo-site even plat. Misschien geen BSD Subsystem geïnstalleerd. Zomaar wat mogelijke oorzaken dat 'package download failed'.
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry dat ik er zo tussendoor kom. denk dat ik met ongeveer hetzelfde probleem zit... alvast bedankt voor alle hulp Laatst gewijzigd door bungieke; 01-05-08 om 01:37. |
|
||||
|
||||
Je GPRS moet je instellen bij 'settings' --> 'general' --> 'network' --> en dan bij EDGE de drie gevraagde gegevens invullen (APN, Username, Password; afhankelijk van je provider).
Is Summerboard wel zichtbaar in Installer? Staat onder de 'Community Sources' en versie 3.2 is aan te raden. Verder: zit jij dus nog op 1.1.2? Dan is het sowieso aan te raden eens te updaten naar 1.1.4. Daar werkt Summerboard 3.2 prima op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SummerBoard | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-10 18:23 |
summerboard | dwaight | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-04-08 20:54 |
1.1.3 Summerboard | WybWyb | Unlock [archief] | 0 | 25-02-08 00:40 |
summerboard old | ronin | Unlock [archief] | 1 | 10-01-08 22:55 |
Summerboard | stereopanda | Archief | 2 | 23-12-07 21:39 |
|
|