Summerboard discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer ook al een tijdje mijn smb te fixen en wil als laatste jouw stappenplan uitbvoeren. Echter kan ik nu niet meer mijn themes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik probeer ook al een tijdje mijn smb te fixen en wil als laatste jouw stappenplan uitbvoeren.
Echter kan ik nu niet meer mijn themes verwijderen. Ik werk met FUGU via mac en als ik het mapje wil verwijderen geeft hij aan: Couldn't remove directory: Failure Heef iemand ervaring met FUGU en met dit probleem? Ik hoor graag van jullie, tnks |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je een bepaalde theme actief hebt kan je hem niet verwijderen... Wellicht moet je Summerboard even op default zetten en het dan nog eens proberen..
|
|
|||
|
|||
heb vandaag een restore gedaan.
Maar krijg nu niet eens meer summerboard gedowload(package download failed). Bosstools heb ik wel erop staan en alles verplaatst naar de andere partitie. Dus plaats zat. |
|
|||
|
|||
zijn hier al problemen mee opgelost?
-----------
Laatst gewijzigd door kennyparker; 03-05-08 om 23:44. Reden: verkeerde pagina |
|
|||
|
|||
zijn hier al problemen mee opgelost?
zijn er al problemen opgelost met deze tutorial bij 3e ?
ps. graag reactie ???? want ik vind het verdacht stil. |
|
|||
|
|||
@ t0n
Mooi om te horen dat het bij meerdere mensen werkt Laatst gewijzigd door Mickkroon; 04-05-08 om 09:44. |
|
|||
|
|||
ik heb fw 1.1.4 en ik heb summerboard maar als ik naar theme ga dan staat er geen theme terwijl ik er wel 1 heb gedownload (de rest werkt wel gewoon)
iemand een idee hoe dat komt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem: wel SMB 3.2, maar geen themes te zien...
...ondanks het feit dat ik wel themes geïnstalleerd heb! Even afwachten op een fix?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb verschillende stappen ondernomen 0644 naar 0755 1.1.3/1.1.4 theme fix geprobeerd (meerdere malen) maar levert niks summerboard gaat iedere keer terug naar default als ik een oplossing vind laat ik zeker iets weten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij FUGU had ik die problemen met het verwijderen van hele mapjes wel vaker. Dan kan hij blijkbaar niet de gehele map ineens verwijderen. Door de map te openen en ieder onderdeel in de map afzonderlijk te verwijderen lukt het wel. Aan het eind verwijderd hij dan ook probleemloos de inmiddels lege map. Veel succes
|
|||
|
|||
Ik zelf doe het met Cuteftp8 prof. themes die ik download komen soms in de goede map, maar veel in de verkeerde. Met het Cute proggie contact maken met je iphone (ip adres) inloggen ww= root pw= alpine (bij 1.1.4 )naar de map gaan : var/root/library/summerboard/themes. Themes knippen en naar map: var/root/mobile/summerboard/themes gaan en plakken. Bij werkt dat perfect.
|
|
|||
|
|||
Als je alles hebt geprobeert wat er hier is gezegt inclusief mijn todo list
(alles verwijderen en stap voor stap doen wat ik had gepost) kan ik alleen 1 tip geven nog en dat is customize 2.0 die nu met beta in de installer te vinden is, in customize 2.0 zit ook smb verwerkt (onder smb preferences) en die heeft geen fix nodig en werkt gewoon bij mij dan. Hoop dat het jullie kan helpen om die smb weg te nemen ^^ ps. had gelezen dat er wat mensen niet tevrede waren met versie 1.1.4 vastlopen etc.. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een vraag over de icoontjes die het niet doen als je iPhone op nederlands staat.
Je kunt natuurlijk alle icoontjes stuk voor stuk de Nederlandse namen gaan geven in de summerboard map, dit heb ik bij een paar thema's gedaan. Is echt een kutwerk. Is er een manier om het Nederlandse taalpakket te veranderen? Of weet iemand waar het nederlandse pakket staat? Alsvast bedankt |
|
|||
|
|||
Ik zie ook geen themes staan bij theme terwijl ik er wel 2 heb geinstalleerd hoe kan ik dit fixen?
ps ik heb de iphone net dus heb er nog niet heel veel verstand van alvast bedankt gr |
|
||||
|
||||
heb een oplossing voor iedereen.
INSTALLEER CUSTOMIZE of doe wat ik heb gedaaan download een paar themes en zet ze in deze map /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes Klaar is kees
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet lullig bedoelt, maar 2 bladzijdes terug staat jouw antwoord. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dit had ik gelezen alleen hoe zet ik ze in die map ben nog nieuw met iphone |
|
|||
|
|||
hoi ik heb een vraag, heb summerboard new gewdownload maar zie geen veranderingen? opnieuw opgestard en alles gedaan. heb model 1.1.4
|
|
||||
|
||||
Tja je moet natuurlijk nog wel themes downloaden en instellen in Summerboard he Zonder themes en de juiste instellingen in Summerboard blijft alles standaard looks.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SummerBoard | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-10 18:23 |
summerboard | dwaight | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-04-08 20:54 |
1.1.3 Summerboard | WybWyb | Unlock [archief] | 0 | 25-02-08 00:40 |
summerboard old | ronin | Unlock [archief] | 1 | 10-01-08 22:55 |
Summerboard | stereopanda | Archief | 2 | 23-12-07 21:39 |
|
|