iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Bluetooth (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2172-bluetooth.html)

Tomatos 27-07-09 14:58

Koppeling Audi a6 MMI systeem met Bluetooth
 
Ik krijg geen verbinding met mijn Audi a6 met MMI. Ik heb iets gehoord over een kabelset maar kan deze ook nergens vinden.

Wie weet raad.

stephix 26-08-09 13:06

Inderdaad een gemis dat BT file transfer niet ondersteund wordt.Bvb gisteren werd m'n iPhone wel gevonden door een andere GSM's (Nokia & Samsung) maar verzending naar m'n Iphone mislukte telkens, terwijl de overdracht van Nokia naar Samsung-gsm zonder problemen ging.Aan mijn kant bleef BT steeds zoeken en geen andere devices gevonden (nu ook wel achtergekomen waardoor). :(

Is geen supergemis en is in feite wel veiliger, maar dan sta je wel ff te kijken met je smart-phone met Wi-Fi/3gs/16 Gb....:o

Tomatos 26-08-09 13:33

Probleem oplosser
 
Citaat:

Aan mijn kant bleef BT steeds zoeken en geen andere devices gevonden (nu ook wel achtergekomen waardoor).
En wat is de oplossing?

matthijs46 26-08-09 14:10

bluetooth
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stephix (Bericht 343303)
Inderdaad een gemis dat BT file transfer niet ondersteund wordt.Bvb gisteren werd m'n iPhone wel gevonden door een andere GSM's (Nokia & Samsung) maar verzending naar m'n Iphone mislukte telkens, terwijl de overdracht van Nokia naar Samsung-gsm zonder problemen ging.Aan mijn kant bleef BT steeds zoeken en geen andere devices gevonden (nu ook wel achtergekomen waardoor). :(

Is geen supergemis en is in feite wel veiliger, maar dan sta je wel ff te kijken met je smart-phone met Wi-Fi/3gs/16 Gb....:o

Voor mij wel min of meer, ik heb een Toyota Prius en wil graag (net als vroeger met de Sony), mijn telefoonboek via bluetooth naar de navigatie computer (ingebouwd) sturen, kan ik beter handsfree nummers kiezen, maar nee hoor.:(
Gelukkig gaat koppelen wel, dus handsfree bellen via de auto gaat wel :)

Tomatos 26-08-09 14:12

De ene iPhone wel
 
Het gekke is dat mijn iPhone wel pakt met de audi MMI maar die van mijn vrouw niet. Hij blijft inderdaad zoeken, terwijl de mijne is uigeschakeld en ik in de auto zit.

Thg1 27-08-09 21:07

Echo Nokia Carkit
 
Inkomend geluid zachter zetten zodat je speaker geluid niet in je carkit microphone komt..;)

GasGasR6 11-12-09 18:39

Er begrijp er niet veel van, ook na al het lezen hier op verschillende pagina's.

Heb een iphone en wil foto of muziekje verzenden of ontvangen.

De andere telefoon is een nokia n95 of 5800.

Die vind hij gewoon niet.

Is hier een verklaring voor?

WDS001 11-12-09 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GasGasR6 (Bericht 392876)
Er begrijp er niet veel van, ook na al het lezen hier op verschillende pagina's.

Heb een iphone en wil foto of muziekje verzenden of ontvangen.

De andere telefoon is een nokia n95 of 5800.

Die vind hij gewoon niet.

Is hier een verklaring voor?

Zeker. Het is gewoon NIET mogelijk met een iPhone ;)

matthijs46 11-12-09 18:57

jammer...
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 392878)
Zeker. Het is gewoon NIET mogelijk met een iPhone ;)

blijf het een gemiste kans vinden van apple, communicatie via bluetooth is heel normaal anno 2009 (bijna 2010) :d

ThaBudz 11-12-09 19:03

Enige andere optie is iBluetooth ( werkt ook niet als een trein , maar goed ) middels een jaibreak

GasGasR6 11-12-09 19:31

En bluetooth photo share? Dit is een gratis app..

WDS001 11-12-09 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GasGasR6 (Bericht 392899)
En bluetooth photo share? Dit is een gratis app..

Dat werkt alleen tussen iPhones.

Fatih 13-12-09 20:01

Weet iemand een snelkoppeling voor op je springboard waarmee je je bluetooth in- en uitschakelt? Nu moet ik telkens via instellingen etc. etc.
Op de hele oude versie had je bijv. Wi-Fi toggle en bluetooth toggle, ik kan hem nu niet meer vinden. Bovendien wil ik geen winterboard oid dergelijks gebruiken. Gewoon een simpel icoontje voor je bluetooth. Bestaat die?

WDS001 13-12-09 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fatih (Bericht 393432)
Weet iemand een snelkoppeling voor op je springboard waarmee je je bluetooth in- en uitschakelt? Nu moet ik telkens via instellingen etc. etc.
Op de hele oude versie had je bijv. Wi-Fi toggle en bluetooth toggle, ik kan hem nu niet meer vinden. Bovendien wil ik geen winterboard oid dergelijks gebruiken. Gewoon een simpel icoontje voor je bluetooth. Bestaat die?

Gebruik daarvoor bijvoorbeeld SbSettings.

MvdS 15-12-09 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 393450)
Gebruik daarvoor bijvoorbeeld SbSettings.

Maar das puur voor een ge-jail-breakte iPhone niet?
Ik zoek een applicatie waarmee je door 1 druk op de knop je bluetooth aan of uit kan zetten.
Wie oh wie???

GPT 27-01-10 22:56

BT ellende..eindelijk oplossing
 
iPhone 3G: Pair Bluetooth Device

kijk op deze site bij post nr 10 en nr 20!
Bij mij werkt het. :d
Belangrijkste is bt uit op device en op iphone. Vervolgens op device aanzetten met een constant brandend blauw lampje.
dan bt aan op iphone en bij mij kan hij eindelijk de headset vinden.

Nu kan hij plotseling ook de nokia BH-102 vinden...
Begrijp er niets van maar het werkt wel!
(andere iphones kan hij nog steeds niet vinden maar dat schijnt zo te horen) ik kan in elk geval draadloos bellen.

Wel lullig dat de helpdesk van T-mobile en de winkel van t-mobile dit niet weet.... Toestel is zelfs opgestuurd geweest voor reparatie van BT...niets kunnen vinden volgens de technici aldaar. Zal best wel, maar bovenstaande oplossing was nogdig om het te kunnen laten werken.

Succes! Hoop dat dit voor meer mensen een oplossing is.

panadas 30-01-10 14:51

Bluetooth gaat niet meer aan!!!!
 
Mijn bluetooth gaat niet meer aan... als ik de bluetooth aanzet zoek hij 10 seconden en staat het weer in de off stand?

Heb al op de software opnieuw er op gezet zonder het oude profiel weer in te laden.

Is wel jammer heb ik net een dure auto radio gekocht die geschikt is voor Iphone bluetooth, werkt mijn Iphone niet meer.

tel. is nu 17 maanden oud en begint nu wel keuren te vertonen.

Alvast bedankt Pier

P-Jay 15-02-10 17:22

Vreemd!
Ik heb vrijdag mijn "nieuwe" A6 ophehaald. Bouwjaar jan. 2006.
BT ingeschakeld koppelen en klaar! via "geheugen" zijn alle namen zichtbaar en te bellen vanuit MMI. Ik heb geen namen op de simkaart staan.
Gewoon sync met outlook en daarna met de A6. Geen probleem.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomatos (Bericht 329980)
Ik krijg geen verbinding met mijn Audi a6 met MMI. Ik heb iets gehoord over een kabelset maar kan deze ook nergens vinden.

Wie weet raad.


jennufur 21-02-10 23:32

Ter info: de Jabra BT2070 werkt prima en kost 39 euro.

Triple-B 23-02-10 00:30

ik heb sinds vrijdag er eentje gekocht en wou vandaag iets via BT door sturen en die blijft altijd maar zoeken en vindt niets terwijl de nokia 5310 BT aan is iemand een idee hoe da oplos heb alles al uitgeschakelt en terug opgestart (BT) van bijde toestellen nog steeds niets


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.