Visual Voicemail discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. is het mogelijk om bij visuel voicemail een nieuw bericht notificatie te krijgen? thnx Rein...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste mensen. is het mogelijk om bij visuel voicemail een nieuw bericht notificatie te krijgen?
thnx Rein |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hebben anderen ook dat bij Visual Voicemail het volume heel erg laag is ?
Als ik de iPhone op speaker zet kan je het amper horen zo zachtjes is het. Niemand ??? Laatst gewijzigd door Michael; 14-02-09 om 10:56. Reden: Editknop gebruiken svp! |
|
||||
|
||||
Nee, bij mij is het geluid net zo als bij een gesprek.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
visual voicemail gratis of niet
Hoi, ik zoek al een dag of 2 maar kan het dus niet beantwoord vinden.
De optie visual voicemail zit op de iPhone 3Gs en is dus gratis, maar het beluisteren van berichten is neem ik aan niet gratis? Wordt dan voor elke keer luisteren minimaal die 1ste minuut afgeschreven? of is dat wel bellen per seconden? Hoor het graag! |
|
||||
|
||||
Dit is volgens mij gewoom gratis hoor.
|
|
|||
|
|||
Iemand attendeerde mij op deze link, eindelijk antwoord!
De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 3GS - T-Mobile Wat ik dan niet begrijp haha is dat ik 2 dagen niet gebeld heb en toch 8 minuten van mijn belminuten kwijt ben haha...grappig he! |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen visual bij flex/relax
Hoi,
Ik heb sinds 3 dagen een flex abonnement en nog steeds ondersteunen ze niet visual voicemail. Mocht ik dit willen dan moet ik mijn abonnement verhogen naar een iphone abonnement. Ik vind dit ronduit belachelijk dus ik ben in de mail geklommen. Eerst een klacht bij t-mobile, Vara kassa en gsm web, daar staat nml nergens dat het flex abonnement dit niet ondersteund. Als we ons nu met zijn alle sterk maken... Ga dus mailen... info@gsmweb.nl Vara kassa website T-mobile website Grt, Clausje |
|
|||
|
|||
Goed bezig Clausje,
Ik vind het ook schandalig dat deze dienst alleen bij de speciale iPhone abonnementen wordt aangeboden |
|
|||
|
|||
Dank je Flipper, hopelijk zijn er meer mensen die in de mail kruipen!
Hierbij de reactie van GSMweb: "Over Visual Voicemail en uw bundel het volgende: het iPhone abonnement dat u daarvoor nodig zou hebben, volgens T-Mobile, wordt inderdaad door T-Mobile geleverd, maar tevens door GSMweb: GSMWEB.NL - Prijzen Apple iPhone 3G i.c.m. T-Mobile iPhone abonnement. U heeft echter de keuze gemaakt voor een Flex abonnement. Helaas biedt GSMweb niet de mogelijkheid uw abonnement om te zetten. Onze excuses voor het ongemak. Overigens ondersteunt de iPhone volgens onze gegevens geen Visual Voicemail, ongeacht de T-Mobile bundel. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd." Mijn reply: dat hun informatie niet klopt. En dat ik mijn klacht hier niet bij laat zitten. Toch jammer dat een abonnement dat pas 4 dagen in is gegaan niet kan worden omgezet, ach klantvriendelijkheid.... Grt, Clausje |
|
|||
|
|||
Hoe is het afgelopen???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
Visual Voicemail? | ChrisVLV | Overige providers Nederland | 1 | 31-07-10 09:02 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Visual Voicemail | ayoltderoos | Overige providers Nederland | 19 | 20-07-08 18:20 |
|
|