SMS [Software] discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) @A.C.Martens: Waarschijnlijk bedoel je dat je die meteen in je agenda wil zetten? Heb je al geprobeerd om je vinger even ingedrukt te houden op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@A.C.Martens:
Waarschijnlijk bedoel je dat je die meteen in je agenda wil zetten? Heb je al geprobeerd om je vinger even ingedrukt te houden op zo'n onderlijnd nummer of datum? Ik weet niet of je dan een keuzemenu krijgt? Zou kunnen namelijk. Of staat er een pijltje in een cirkeltje naast zo'n sms? Klik daar eens op? /edit: Ik weet het ook niet zeker, hoor. Ik doe ook maar een gooi... Ik weet wel dat het zo werkt als je bijv. tel.nummers in smsjes ontvangt en je wilt die in je adresboek. Maar of het zo ook werkt voor de agenda? Test het eens en laat het terug weten? Ben wel benieuwd.
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk! Laatst gewijzigd door Buur; 05-09-10 om 13:18. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sms ok, simkaartje probleem is opgelost!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen Berichten aantal tekens |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Kwaadaardige software via SMS? | BartB | Chat en geruchten | 2 | 03-07-09 18:31 |
|
|