SMS [Software] discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoeveel sms'jes kan je opslaan in de Iphone? ik heb nu een sony ericsson en na 200 ontvangen, verzonden opgeslagen berichten geeft hij de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoeveel sms'jes kan je opslaan in de Iphone? ik heb nu een sony ericsson en na 200 ontvangen, verzonden opgeslagen berichten geeft hij de melding sms-geheugen vol is dit iets wat ook op de iphone het geval is of is het ongelimiteerd?
bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik veronderstel tot je geheugen vol is. Dus dat zullen er wel enkele zijn als je bijvoorbeeld 8GB geheugen hebt.
|
|
|||
|
|||
sms ontvangen
is er een programma voor sms waardoor je het geluid vaker kunt laten horen dan het standaard drie maal ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dat wil ik ook wel weten of je meer dan 3x een waarschuwing er op kan zetten met een progamma en ik heb een jailbreak er op
Laatst gewijzigd door ReneK; 30-11-09 om 21:23. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Orbi; 08-01-10 om 09:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik heb wel een mogelijke oplossing voor je probleem. Het is niet 1-2-3 mogelijk om een hele groep direct te selecteren voor 1 groepssms. De combinatie BiteSMS en ABContacts (beide te vinden in Cydia, dus je hebt er een jailbreak voor nodig) schijnt dit wel mogelijk te maken. De standaard SMS.app kan dit niet, daarvoor moet je steeds op het +je drukken om 'n contact toe te voegen als geadresseerde. Maar eenmaal dat je dat gedaan hebt, kun je die groepssms hergebruiken voor een volgende keer. Biedt jou dat misschien een soort van oplossing?
|
|||
|
|||
Ja idd er geen verband.
Dus de oplossing is er wel indien ik een jailbreak doe! Ik heb nu wel de 3Gs met laatste software. Ik vind wel nergens de juiste en nodige info om die jailbreak te doen! Weet jij hier meer over? Grts Orbi |
|
||||
|
||||
Gebruik de zoekfunctie rechtsbovenaan a.u.b...
Staat meer dan genoeg beschreven over jailbreaken en evt. unlocken. Dit hele forum en weblog dankt er (sinds 3 jaar) zelfs zijn bestaan aan... Dus echt goed gezocht kun je niet hebben. Enkele zoektermen om je toch op weg te helpen: jailbreak unlock custom firmware 3.1.2 PwnageTool BlackRa1n BlackSn0w Oh, en mogelijk krijg je hiermee te maken (afhankelijk of je 3GS van na week 40 van 2009 is): tethered jailbreak Succes! Je komt er wel uit. /edit: Misschien heb je eroverheen gelezen, of verkeerd begrepen, maar dit biedt sowieso een oplossing met de Apple SMS.app: "die groepssms hergebruiken voor een volgende keer" oftewel maak en verstuur 1x een groepssms voor je club en bewaar die. Bij de volgende keer hoef je alleen maar een "reactie" te geven op je eigen groepssms en je iPhone zal het weer sturen naar alle geadresseerden. Die club van sporters verandert toch niet iedere week? Laatst gewijzigd door Buur; 10-01-10 om 01:26. |
|
|||
|
|||
krijg regelmatig smsjes uit duitsland (in het duits) en daar wordt sinds oktober de letter ü vervangen door de ß en de ß dan weer door een spatie?????
had dit probleem in het begin niet is vlgs mij na upgrade 3.1.2 ontstaan iemand die hier een oplossing voor heeft? thnx alvast |
|
|||
|
|||
heeft er al iemand geprobeerd de bubbel's van je sms'jes te veranderen? Want ze geve daar weining uitleg over.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
is er een app waarmee ik naar een groep kan snsen, zonder mn iphone gejailbroken te moeten hebben?
|
|
|||
|
|||
@sybian: Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik wil mijn iPhone niet jailbraken om alleen dat te kunnen.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg sinds kort geen melding meer van smsjes of gemiste oproepen. Hoor wel een geluidje, maar krijg geen blauw scherm met afzender van sms of gemiste oproep. Als ik de iphone ontgrendel, zie ik wel bij het icoontje dat ik een nieuw bericht heb. Zeer irritant! Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Graag een reactie! Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb net deze week mijn iphone 4 gekregen, nou ontvang ik van bepaalde personen helemaal geen sms maar hij kan mij wel bellen????
|
|
||||
|
||||
Citaat:
/edit: Tenminste, daar zit het in iOS4.0.1; ik zie dat je nog 3.0 gebruikt. In 3.0 zal het (Toon voorvertoning) ongeveer op dezelfde plek zitten, ik herinner me dat niet meer. Laatst gewijzigd door Buur; 04-09-10 om 12:39. |
|
|||
|
|||
underline nummers
Hallo,
regelmatig krijg ik mailtje of sms berichten waar telefoonnummers of tijden underlined zijn zodat ze direct gebruik kunnen worden bij een activiteit aanmaken. Heeft iemand een idee hoe je zoiets insteld? Fonzz |
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je? Instellen dat je het niet meer ziet? Dat kan namelijk niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Kwaadaardige software via SMS? | BartB | Chat en geruchten | 2 | 03-07-09 18:31 |
|
|