SMS [Software] discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) mmm... raar! Kan alleen nog een harde reset bedenken, anders zou ik het ook niet weten... Kan je trouwens aanraden om BiteSms te installeren, veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mmm... raar! Kan alleen nog een harde reset bedenken, anders zou ik het ook niet weten... Kan je trouwens aanraden om BiteSms te installeren, veel meer opties dan de standaard app ... Succes!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waar vind ik BiteSms??? niet bij de app's te vinden.....
|
|
|||
|
|||
Ik kan bij je gegevens niet zien of je al een jailbreak hebt gedaan. Is wel aan te raden, vergroot je mogelijkheden enorm
Hoe je dat doet is gemakkelijk te vinden via de zoekfunctie. Na die jailbreak kan je bitesms vinden in cydia. Voordelen: landscape typen, aantal tekens wordt bijgehouden, aantal verzonden berichten wordt geteld, je kan berichten doorsturen en 'losse' wolkjes verwijderen ipv de hele conversatie. Buiten je bundel om is smsen ook nog eens 6 cent per bericht via credits van bitesms, dus lijkt me de moeite waard! Ik weet zo niet of er een sms app via de appstore te vinden is die dit kan...Good luck! |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie. Inderdaad nog geen jailbreak uitgevoerd.... heb gekeken op deze site hoe het moet, maar ben toch een beetje huiverig. Is het echt zo makkelijk als het klinkt? Valt het toestel na een jailbreak nog steeds onder de garantie??
|
|
||||
|
||||
Ja, het is zo makkelijk als het klinkt.
Vanaf de moment dat je jailbreakt vervalt je garantie, maar na een herstel met de originele firmware via itunes is dat ook weer verholpen. |
|
|||
|
|||
Ik ben zelf een redelijke leek, maar ook mij is het gelukt. Het is idd zo makkelijk als het klinkt! En met die garantie zit het dus ook wel snor! (thanks Bomans!) Mocht je onverhoopt op problemen stuiten, is er bij de iphoneclub altijd wel iemand die je kan helpen Nogmaals, de mogelijkheden zijn zoveel groter na een jailbreak, zou zonde zijn om niet te doen! Succes ermee!
|
|
|||
|
|||
DANK mannen
|
|
||||
|
||||
Mocht je ondertussen een jailbreak uitgevoerd hebben: in de repository van iSpazio staat een appje "Unread SMS Fixer", wat precies zou moeten verhelpen wat je probleem is m.b.t. je wel/niet gelezen smsjes.
P.S. Verander je profiel hier even... Er staat nog steeds dat je geen iPhone hebt en die heb je overduidelijk wel. Scheelt in duidelijkheid en mogelijk troubleshooting, als anderen weten hoe jij er voor zit qua hardware en software. |
|
||||
|
||||
Waar kan ik de mappen: /System/Library/Audio/UISounds vinden >?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hoe moet een jailbreak ?
|
|
||||
|
||||
Gebruik even de zoekfunctie.
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp kan ik mijn iPhone 3G niet jailbreaken omdat ik 2.2.1 heb?
Ik heb het tenminste al een paar keer geprobeerd maar zie nergens een cydia of wat voor extra programma dan ook Ik heb Pwnage tool 2.2.5 gebruikt en 2.2.1_5H11 restore.ipsw gebruikt Verder ben ik een nitwit wat computers aangaat Ik heb zo veel mogelijk de handleiding gebruikt Geen idee wat ik fout heb gedaan Maar ik lees ook dat het gewoon niet gaat Ik ben eigenlijk op zoek naar die app om de instellingen op mijn iPhone wat makkelijker te veranderen via 1 app en niet om al die instellingen na te lopen Op een 14 jaar oude Nokia 5110 zit al een optie om persoonlijke instellingen en dergelijke te activeren met 1 druk op de knop Wie kan mij aan zoiets helpen? Al vast dan Dirk |
|
||||
|
||||
je kan een iphone 2.2.1 wel degelijk jailbreaken gewoon quickpwn gebruiken en ook daarin cydia aanvinken om te instaleren dus moet gewoon kunnen
en welke instellingen bedoel je ? kunt bv bossprefs gebruiken te instaleren via Cydia daarmee kun 3g Wi-Fi email bluetooth in en uitschakelen ! of bedoel je iets anders ?? |
|
|||
|
|||
Hallo Ja dat bedoel ik maar dat met dat Cydia gaat niet lukken want ik nergens een optie om het aan te vinken...
Ik denk dat ik moet wachten op 3.0 Dirk |
|
||||
|
||||
wat is er zo moeilijk ?? heb je Msn ?? wil je wel helpen stuur me een email op **** zal ik verder helpen via msn of via de telefoon ??
Laatst gewijzigd door King1987; 06-06-09 om 20:15. Reden: zie edit |
|
||||
|
||||
leuk dat je nu sms kan doorsturen zonder dat je jailbreak nodig hebt
|
|
|||
|
|||
Vraagje, ik wil graag de sms bubble aanpassen maar waar kan ik de files /Applications/MobileSMS.app folder vinden, staat dit op de iphone of gaat dit via de computer?
Bedankt alvast, ben niet zo bekend met dit soort dingen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan ik een groep met meerdere personen in 1x sms'en? Ja, ik kan handmatig meerdere personen aan een bericht toevoegen. maar ik wil gewoon 1 groep aanwijzen en klaar...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Kwaadaardige software via SMS? | BartB | Chat en geruchten | 2 | 03-07-09 18:31 |
|
|