SMS [Software] discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) rbrt, sorry ik weet niet waar ik die database kan vinden..... ik kom we in mijn berichten via contacten......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
rbrt, sorry ik weet niet waar ik die database kan vinden.....
ik kom we in mijn berichten via contacten... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Lachen die andere ballonnetjes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en????gelukt, ik kan geen antwoorden hierover vinden? en ik brgrijp dat met die kleuren veranderen niet. Lukt mij niet. waar moet dat? xxx |
|
|||
|
|||
ik heb een versie 1.1.4..oplossing.iemand zodat de sms tekst niet op mijn display kan niet zien?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(als je die had gebruikt kwam je er achter dat er verschillende app's zijn die dat verbergen voor je, zoals Kate) |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een 1 groot probleem en 1 klein probleem. Mijn grootste probleem is dat ik geen smsjes meer kan ontvangen, Ik heb dit probleem nu al bijna 2 weken en het lukt mij niet om op te lossen... Ik kan zelf nog wel gewoon naar iemand een smsje sturen. Mijn 2de probleem is als ik bel. hij gaat wel gewoon over, maar wanneer de gene op neem die ik bel dan valt het geluid uit. Als ik dan op geluidspreker duw dan doet hij het wel weer. Maar dit is niet echt fijn werken. kan iemand mij helpen met deze problemen? khoop echt dat jullie mij kunnen helpen. mvg Teun Martens |
|
|||
|
|||
ik vind het sms functie bij de iphone echt super maar 1 ding vind ik echt een minpunt.. het smsen in de lengte en niet in de breedte.. is het mogelijk dmv een programma dat je wel in de breedte kunt smsen? want dat is een stuk handiger
bvd. |
|
|||
|
|||
heb j een update gedaan want dan zou ik dat opnieuw doen of naar sms fix kijken
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand mij uitleggen hoe ik een geluidsbestand moet overzetten naar aif formaat via itunes. Volgens de wiki hier zou dit moeten lukken.
Alvast bedankt voor het antwoord. |
|
|||
|
|||
Citaat:
via de applicatie bitesms krijg je aan het einde van je sms een TELLER! je kunt daar ook evt goedkope sms-jes in kopen (0,06 ct of goedkoper) dan heb je wel een internet verbinding nodig om te versturen. Je kunt ook via je eigen provider blijven versturen. |
|
|||
|
|||
teller op bitesms
Citaat:
via de applicatie bitesms krijg je aan het einde van je sms een TELLER! je kunt daar ook evt goedkope sms-jes in kopen (0,06 ct of goedkoper) dan heb je wel een internet verbinding nodig om te versturen. Je kunt ook via je eigen provider blijven versturen. |
|
|||
|
|||
teller op bitesms
Citaat:
ik werd net getipt .....(thanx Bomans) via de applicatie bitesms krijg je aan het einde van je sms een TELLER! je kunt daar ook evt goedkope sms-jes in kopen (0,06 ct of goedkoper) dan heb je wel een internet verbinding nodig om te versturen. Je kunt ook via je eigen provider blijven versturen. |
|
||||
|
||||
De teller geeft ook nog eens een melding als je nog 20 tekes over hebt. Ik gebruik bitesms ook met hun dienst (dus goedkoper sms'en) en dat werkt super! heb een gprs abo, dus mijn verbinding staat altijd open. Laatst gewijzigd door Bomans; 09-06-08 om 13:38. |
|
|||
|
|||
weet iemand misschien of je je ook gebruik kunt maken van de app bitesms en gewoon smsen uit je eigen smsbundel ?
|
|
|||
|
|||
Ja je kunt ook gewoon uit je eigen bundel blijven sms-en.
Hij vraagt naar de optie: via bitesms of eigen provider versturen. |
|
||||
|
||||
Ik heb geen mailadres ingesteld en mn smsbox zit ook niet vol maar er komt iedere keer een enveloppe rechtsboven in beeld te staan en die gaat niet weg tot ik mn Iphone opnieuw opstart.. Daarna is hij weg TOT iemand mij belt of iemand mij een sms stuurt..
Wie een id? want ik vind overbodige logo's irritant!!! |
|
||||
|
||||
heb je taskbar notifier geïnstalleerd?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Neen dacht dat het dat was. Daarmee krijg je een icoontje in je taskbar. Vandaar dat ik dacht dat je het zou geïnstalleerd hebben.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Kwaadaardige software via SMS? | BartB | Chat en geruchten | 2 | 03-07-09 18:31 |
|
|