SMS [Software] discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik typ mijn bericht. en ik verzend het maar hij wordt niet ontvangen. ik heb al geprobeerd met *5005*7672*servicenummer# maar dan krijg ik: Setting Succeeded ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik typ mijn bericht. en ik verzend het maar hij wordt niet ontvangen. ik heb al geprobeerd met *5005*7672*servicenummer# maar dan krijg ik: Setting Succeeded
service center address no address. weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vind ik ook heel belangrijk! heeft er iemand al een antwoord of n ID ... ik vroeger een communicator! Nokia ... was supper tool...
|
|
|||
|
|||
SMS forwarden !!!
|
|
|||
|
|||
forward sms message
WeTool via installer binnenhalen, die heeft een optie voor forward ....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk Bomans, die FORWARD functie had ik bij BiteSMS nog niet ontdekt maar hij zit er idd ook op!
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn bestandjes converteren naar AIF formaat zodat ik deze als beltoon in kan stellen?
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Zet je eigen gevonden geluid via iTunes om naar aif formaat en hernoem het resultaat naar bijvoorbeeld sms-received4.caf................
Kan iemand mij uitleggen hoe? |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...-software.html |
|
|||
|
|||
Lijkt me logisch dat je eerst ga zoeken, maar als je het antwoord niet gevonden hebt dan stel je een vraag...
Maar de vraag is dus.. hoe zet je een liedje vanuit I-tunes om naar een .aif bestand... zodat deze via WinSCP als sms toon kan worden gebruikt. Bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Macintosh: How to Convert MP3 or AAC Files to AIFF Format Veel suc6. |
|
|||
|
|||
Ben er stil van, zo snel, en zo bruikbaar....bedankt voor de tip!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een geluidje dat ik wil gebruiken voor mijn inkomende berichten, ik heb gelezen op dit forum dat dit moet worden omgezet in aif. Eerst software gedownload en geinstaleerd om op de schijf van mijn iPhone te kunnen komen via de mac en dat is allemaal gelukt maar hoe krijg ik nu een mp3 omgezet in een aif.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Super ! Hij werkt!
|
|
|||
|
|||
Bedankt, krijg net een sms met het geluid wat ik horen wil. Ben zo blij als een klein kind
zit nu achter mijn mac....geen rechtermuisknop...ben gelijk de weg kwijt (kan je wel overstappen van Windows naar een Mac na 20 jaar??) Laatst gewijzigd door macfreaker; 23-06-08 om 23:31. Reden: Twee berichten samengevoegd |
|
||||
|
||||
Rechterknop met je mac muis kan je krijgen door control-klik (links) te doen. En ja , je kan zeker overstappen na 20 jaar windows.
Laatst gewijzigd door macfreaker; 23-06-08 om 23:47. |
|
|||
|
|||
Hallo
Heeft er iemand een idee of BiteSMS goed werkt met PYSL ? Thx
|
||||
|
||||
Weet iemand of ik die automatische tekstsuggesties uit kan zetten bij het invoeren van een sms ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Kwaadaardige software via SMS? | BartB | Chat en geruchten | 2 | 03-07-09 18:31 |
|
|