Games discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn standaard geen games meegeleverd op de iPhone. Wel zijn er enkele mogelijkheden om games te spelen: Er zijn verschillende games voor de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Games
Er zijn standaard geen games meegeleverd op de iPhone. Wel zijn er enkele mogelijkheden om games te spelen:
Laatst gewijzigd door WDS001; 28-11-09 om 23:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Link voor gpsphone werkt bij mij niet
|
|
||||
|
||||
de link van gpsphone is inderdaad verouderd deze werkt tot firmware 1.1.2 als ik het goed heb. ik heb hem zelf werkend gekregen via de volgende source:
http://zodttd.com/repo/ let hierbij wel op dat de installer deze altijd wil updaten naar de oude versie van 1.1.2 zorg ervoor dat je deze update niet doet anders werkt hij weer niet. |
|
|||
|
|||
ga er van de week weer mee aan de gang
Thank's |
|
||||
|
||||
hoe kan ik games op men iphone installe die ik via men pc heb afgehaald?
deze konden dus niet via de installer geinstalleerd worden van de iphone door middel van de source door te geven.. het is een rar bestand moet ik dit dan uitpakken en los op een webspace uppe waarna ik de link dan toevoeg in de installer of gaat dit niet werken? ik heb ook iets gelezen van ssh.. of is er een simpelere oplossing zou ook mooi zijn Grtz B Laatst gewijzigd door bartos; 04-04-08 om 15:51. |
|
|||
|
|||
hoe kan ik die spelletje voor die nitendo erop zetten..?
|
|
|||
|
|||
Bestaat er al een soort GPS voor in de Benelux of is Amerika de enige die daarvan kan genieten?
Niels greatzs >< |
|
|||
|
|||
Ik kreeg vorige week een bericht via de installer dat er een nieuwe update was voor de gpsphone, deze heb ik upgedate maar nu doet hij het niet meer:S.
ik heb al opnieuw de codes verandert en ook al opnieuw de GBA_Bios onder de map GBD gezet. wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
hoe zet ik spellen op mijn iphone
|
|
|||
|
|||
Ik heb al overal gezocht en al al veel sources toegevoegd die ik hier en daar heb gevonden, maar kan er iemand mij vertellen hoe ik iblackjack op mijn iphone krijg
krijg het niet klaar |
|
|||
|
|||
hey mense, ik hoor hier en daar dat je nintendo,psp gameboy spelletjes op de iphone kunt installeren. Enig idee iemand hoe dat moet? aub als er iemand is die dat weet meld t graag
voorbaat dank |
|
||||
|
||||
nintendo en gameboy weet ik wel dat het kan, maar psp ?? als dat kan hoor ik graag meer
|
|||
|
|||
Hey allemaal,
Games op gpSPhone op iphone doen het in het algemeen bij niemand tog of alleen bij mij? er komt een zwart scherm wanneer ik een spel probeer op te starte via gpSPhone met de cursors linksonder, select en start in het midden rechtsonder A en B, linksbove L en rechtbove R op mn iphone maar er staat bovenin heel vaag "Sorry but ipsp requires gameboy advance" ofzo en als ik 1 keer op scherm druk staat er "You have anWincorrect IOS image"ofzo iets het is heel vaag. Kan iemand me hierbij helpen aub? en by the way sega genesis doet het erg lekker bij mij leuke spelletjes erop speel het graag Alvast Bedankt!! Laatst gewijzigd door yunus; 19-05-08 om 04:29. |
|
|||
|
|||
iMario, hoe kan ik dan nintendo games installeren??? kun je me erbij helpen?
|
|
||||
|
||||
voor nintendo spelletjes moet je nes installeren en dan de roms installeren, die kun je handmatig erin zetten met bijv winscp of gewoon met de Installer.
Hoe je ze krijgt moet je ff zoeken, Google is je vriend |
|
|||
|
|||
Games
Beste Iphone gebruikers
Het kan vele simpeler ga naar je installer nadien naar de source daar druk je op de knop rechts bovenaan EDit en dan voeg je toe hxxp://repo.iphoneroms.com ( xx vervangen door tt) nadien zal je zien dat de emulator er is bijgekomen in de install map en eveneens al de soorten games veel succes en plezier bij vragen hoor ik het groetjes Dirk Laatst gewijzigd door ds210; 20-05-08 om 14:52. Reden: aanpassing tekst |
|
|||
|
|||
thnxx voor de uitleg echter als ik telkens n package wil installeren geeft ie error aan bij alles gewoon....als ik hem uit en weer aan ze en weer probeer dan lukt wel KEERTJE en dan is t weer de zelfde, weet iemand wat dat te betekenen heeft? en hoe ik t kan fixen?
|
|
|||
|
|||
meestal is de rede dat de server van deze source bij de install druk verkeer
heeft Heb dit soms ook de site is nog wel online hxxp://www.iphoneroms.com ga maar even kijken zeer toffe site kan je op voorhand zien welke games dat je allemaal kan spelen veel plezier groetjes Dirk |
|
|||
|
|||
Hoe zet je spelletjes op de Iphone?
Wie kan mij vertellen hoe ik spelletjes op de Iphone kan zetten?
Ik heb al door het forum heen gewandeld maar kan het niet vinden of ik kijk er over heen. Ronald |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De beste games iphone 4 Games. | jantje123 | iPhone Games | 13 | 23-12-10 15:55 |
Games | Keen | iPhone Games | 0 | 23-08-10 20:02 |
games | BP65 | Archief | 1 | 31-07-08 19:11 |
|
|