Tethered-jailbreak discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) en een refurbisht ( 5k)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
en een refurbisht ( 5k)
|
|
|
||||
|
||||
Dus jouw serienummer, van de iPhone die wel te tethered is gejailbreakt, is geproduceerd in week 47? Komt er in jouw serienummer, zoals ThaBudz zei, geen 5k voor?
|
|||
|
|||
Ja hij begint met 5K maar wat houdt dat in dan, (dat refurbisht)?
|
|
||||
|
||||
opgeknapt en niet van nieuw te onderscheiden , heb je een "nieuw" toestel van apple gehad ¿
Laatst gewijzigd door ThaBudz; 03-01-10 om 21:20. |
|
|||
|
|||
Ja had ik idd. Ze zeiden ie nieuw was.
|
|
||||
|
||||
is ie ook , refurbisht is niet van nieuw te onderscheiden .
|
|
|||
|
|||
Oke, dus dat heeft verder geen gevolgen?
Ow ja, is deze dan dus ook van voor week 40? Laatst gewijzigd door Oby; 03-01-10 om 21:25. |
|
||||
|
||||
meestal niet, want het is gewoon gerepareerd en als nieuw lijkend.
|
|||
|
|||
dus als je iphone 3.0firmware erop zet e jailbreaked zal hij bij het rebooten ook vastlopen?(3GS)
|
|
||||
|
||||
als de nieuwe bootrom er in zit wel .
|
|
|||
|
|||
Wordt er op de voorpagina van iPhoneclub vermeld wanneer het mogelijk is om het probleem met de recovery mode op te lossen? Ik ga er vanuit dat er gezocht word naar een oplossing, het is niet oke als het elke keer nodig is om te booten via blackra1n als je je iPhone opnieuw opstart..
|
|
||||
|
||||
het is even niet anders en ik denk dat ze dit wel op de frontpage gaan melden , lijkt me wel wereldnieuws
|
|
|||
|
|||
Wordt wel een melding van gedaan denk als die patch er is?
|
|
||||
|
||||
haha ja tuurlijk maar het zal nog lang wachten zijn denk ik
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Allereerst ik ben nieuw hier dus als ik fout zit dan hoor ik het.. Ik heb sinds kort een iphone, (leuk ding) Nu heb ik hem moeten jailbraiken via BlackRain omdat ik nu nog een andere provider heb. Nu is het probleem dat ik mijn telefoon niet meer uit kan zetten omdat hij dan in herstelmodus treedt (itunes met usb afbeelding) Dit is nu al 4 a 5 keer gebeurd dat de iphone spontaan uitvalt,, Is hier wat aan te doen? Mag ik mijn iphone nu niet meer uitzetten? En wordt er hier een crack voor gemaakt? ALvast heel erg bedankt!! |
|
||||
|
||||
dan zit je hier precies goed. en nee er is nog geen crack voor. je mag gewoon niet je telefoon uitzetten. ( rebooten kan via stroomkabeltje )
|
|
|||
|
|||
Deze week een nieuwe iPhone 3GS via een nederlandse telecomzaak verkregen.
Part No: MC139DN/B SERIE-NR IPHONE XXX49XXX IMEI: 01202700XXXXXX Vervelend, ik heb EN een MC-model EN een nummer 49. Nog niet te jailbreaken? Niet rebooten is vrij simpel als ik er maar voor zorg dat de batterij voldoende opgeladen blijft? Klopt dit? Gewoon even opladen als batterij onder de 20% komt en kan er dan weer 1-2 dagen tegenaan Laatst gewijzigd door Guest-20200630160007; 08-01-10 om 21:51. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, als je iPhone uitvalt kan je 'm enkel terug opstarten door te verbinden met de PC en Blackra1n te draaien.
|
|
||||
|
||||
De mijne kan nog steeds gewoon untethered uit en aangezet worden. Ik durf alleen de accu niet helemaal leeg te laten lopen en zet m daarom bij 2% steeds zelf uit, maar meestal komt het toch niet zover.
Ter info: week 41 FW: 3.1.2 De jailbreaks ervoor waren wel tethered. I must have been blessed on christmas eve! |
|
|||
|
|||
Ik zit hier ook met een aantal toestellen uit week 43 en dus de tethered jailbreak. Niemand die hier tot dus ver een oplossing voor heeft volgens mij? Ik volg dit topic vanaf nu.
|
Labels |
herstel mode, iphone 3gs, itunes herstel, opnieuw opstarten, rebooten |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethered jailbreak | vondutchx | Jailbreak | 1 | 19-01-11 01:43 |
iPhone: tethered jailbreak | Robbert1978 | Jailbreak | 3 | 16-12-10 12:14 |
Tethered Jailbreak? | jordywos | Jailbreak | 1 | 08-10-10 20:44 |
|
|