Tethered-jailbreak discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door heiwegen ik heb een 3gs 32gb versie 3.1.2 ook ik moet hem steeds met blackra1n op starten. mijn vraag is nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Begrijp ik nu goed (in de laatste berichtgevingen) dat er een oplossing aan zit te komen (of er eigenlijk al is achter de schermen) voor deze tethered JB ? Dus, dat alle mensen met een nieuwe bootrom straks opgelucht adem kunnen halen en hun JB niet kwijt zijn als ze onderweg hun toestel moeten rebooten ?
|
|
|||
|
|||
Ja oke dank je wel maar als ik heb op 3.1.3 heb is hij dan nog wel te jailbreaken. of moet ik dan wachten op nieuwe software
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS. 4e en 5e cijfer van mijn serienummer is niet hoger dan 40
en imei begint ook niet met 120... Maar toch heb ik ook dit probleem!? Wat moet ik doen dan? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Heb dit ook maar zover ik begrijp is er niets aan te doen... Gewoon dikke pech
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi
ik heb op mijn iphone 3gs 3.1.2 net een jailbreak gedaan met blackrain en mijn vraag is als ik het ongedaan wil maken kann dat dan nog alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok ik heb een 3gs met 3.1.2 erop en wil hem jb en denk dat dit gewoon zonder meer kan met blackrain toch? alleen de vraag hierna is hij tethered jb. staan al mijn apps dan nog wel op de foon?
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk staan al de applicaties nog op je iPhone Vul trouwens eerst eens je profiel goed in zodat we je in de toekomst beter kunnen helpen
|
|
||||
|
||||
Hallo allen,
Ik kan nu niet meer opstarten met blackrain, hij komtniet verder dan het scherm met het logo van blackrain en in het venster rebooting device. Na verloop van tijd gaat hij uit, zet ik het apparaat aan krijg je het zelfde probleem. Ik heb van alles geprobeerd maar tevergeefs... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het serienummer van m'n iPod touch 2e generatie 8GB is: ****36***** en modelnummer begint met A1
Dus dat betekent dat ik een untethered jailbreak kan uitvoeren? Ik ben een beetje onzeker, vandaar dat ik het maar even vraag. Laatst gewijzigd door FectionNL; 17-02-10 om 20:47. |
|
|||
|
|||
toch even een vraagje.
ik heb een 3G 8Gb uit week 39 5k ervoor ( dus refurb ) in algemeen en dan netwerk staat geen tethering vermeld ( dus niet aan of uit te zetten ) telefoon is met redsnow_94 gejealbreakt ( was firmware 3.1.2 ) door een dom toeval upgrade naar 3.1.3. , maar zoals gezegd weer een jailbreak met redsnow_94, maar vanaf het begin echter nooit een tethering keuze gehad, ik heb via cydia allerlei prog's en patches geprobeerd om dit ongedaan te krijgen ( dus zichtbaar te maken ) echter zonder resultaat sterker nog na een patch voor de tethering kreeg ik mijn toestel niet eens geboot door wat truukjes weer gekregen zoals boven, echter nog steeds geen tethering te zien, mis ik hier iets of doe ik iets in de verkeerde volgorde van install met b.v. redsnow_94, of is er een post waar dit verschijnsel al eerder voor is gekomen. bedankt voor eventuele reactie. goodmen |
|
|||
|
|||
Echt balen net gejaibreakt en dit probleem tegengekomen!
Wist helaas niet dat dit voor kwam... hopelijk gauw een patch of iets want hier is echt geen oplossing voor toch?? Heb een 3gs uit 2010 inderdaad wel fimware 3.1.2.. |
|
|||
|
|||
b to da jay
zou het niet handiger zijn om te zeggen WELK probleem je tegen kwam. goodmen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
yep helemaal gelijk ,maar iedereen omschrijft het zijn of haar probleem, en voor zover ik het nu kan beoordelen weet ik niet eens waar hij het overheeft ik bedoel welk probleem het zou toch wel handiger zijn als hij het probleem omschrijft niet dan, aan de hand daarvan zouden we iets meer kunnen bedenken waar het een en ander fout is gegaan, maar nu moeten we maar gaan raden.
goodmen |
Labels |
herstel mode, iphone 3gs, itunes herstel, opnieuw opstarten, rebooten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethered jailbreak | vondutchx | Jailbreak | 1 | 19-01-11 01:43 |
iPhone: tethered jailbreak | Robbert1978 | Jailbreak | 3 | 16-12-10 12:14 |
Tethered Jailbreak? | jordywos | Jailbreak | 1 | 08-10-10 20:44 |
|
|