Tethered-jailbreak discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door goodmen yep helemaal gelijk ,maar iedereen omschrijft het zijn of haar probleem, en voor zover ik het nu kan beoordelen weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Om het duidelijker te maken: ik moet elke keer als ik mijn iphone wil booten opnieuw jailbreaken met blackrain, omdat ik anders het logo met usb kabeltje in beeld krijg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iphone wat steun nodig heeft nadat de batterij leeg is of uitgezet word
Soms moet ik 2x de iphone jailbreaken zodat Wi-Fi het ook doet werkte altijd perfect echter heb ik nu een probleem het volgende mijn iphone zit in een blackrain loop hij blijft herstarten en krijg steeds het berichtje dat de jb succevol is en vervolgens start hij opnieuw op wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen ik wil hem niet herstellen in itunes want die pleurt er dan 3.1.3 op |
|
|||
|
|||
Is hier nog steeds geen oplossing voor? Ik heb voor een vriend deze jailbreak gedaan maar om eerlijk te zijn heb ik het dus gemold? -,- Omdat deze telkens blackra1n moet gebruiken als iemand zonder computer -,-
Any updates or something? |
|
|||
|
|||
Mijn net nieuwe Iphone had firmware 3.1.2 daarom jailbreak met blackra1n gedaan, echter na het opstarten kreeg ik dat logo met stekkertje in beeld, ik neem aan dat dat betekent dat ik een Tethered Jailbreak heb en dus moet herstellen en opnieuw moet jailbreaken, mijn probleem is echter dat I tunes wil herstellen naar 3.1.3 en dat lijkt me nou net niet de bedoeling, hoe kan ik dit oplossen? heb hem dus nog niet hersteld, maar kan niets zolang dat logo en stekkertje op het beeld staan...
Alvast heeeeeel erg bedankt! |
|
|||
|
|||
Zoals vaker is aangegeven: je moet telkens als je opnieuw start de blackrain gebruiken en dus ben je afhankelijk van je pctje als je dit doet. Wanneer de oplossing komt is onbekend.
Klopt het jongens als ik dat zeg? Is er na 2maanden wel een update hiervoor denk je! |
|
|||
|
|||
hoe dan? gewoon make it rain klikken terwijl ik dat logo en usb stikje in beeld heb? :s Sorry ben echt helemaal nieuw hierin
|
|
|||
|
|||
Yep. Ben er ook nieuw hoor. Heb zelf een 3D en no problems. Wou de nieuw gekochte 3gs ook pimpen maar nu heb ik datzelfde probleem ook
|
|
|||
|
|||
Geprobeerd, maar lijkt vast te lopen, ga eerst proberen te herstellen met 3.1.2 bestand die ik nu net ergens vandaan gevist heb, hopelijk lukt het dan wel :S
|
|
|||
|
|||
Grr... Hoelang duurt het ongeveer, net namelijk weer geprobeerd 5 minuten laten lopen maar gebeurd helemaal niets.. ben ik misschien wat ongeduldig?
|
|
|||
|
|||
Als je 3.1.2 erop hebt moet je blackra1n moeten starten. Dan hoort hij het gewoon te doen. Als je eenmail via cydia alles hebt geregeld hoef je dat niet opnieuw te doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Greets. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds mijn jailbreak (december bij mijn nieuwe) mijn iphone 2x opnieuw opgestart, ik snap werkelijk niet waarom het zo nodig is. Houd heb gewoon opgeladen en er is geen probleem. Als je hem snachts uit wilt zetten download sbsetting en sbschedule en zet snachts alles uit. Kost amper batterij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is alleen lastig als je b.v. in een vliegtuig zit, waar ze flightmode vaak niet accepteren, je verplicht bent je toestel uit te zetten. (wordt flink op gecontroleerd heb ik gemerkt ) |
|
|||
|
|||
Is de patch als uit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tis misschien soms vervelend maar goed als ik hem op vliegtuigmodus zet s"nachts heb ik weinig of geen batteryverbruik
|
|||
|
|||
Hi allemaal,
Ikn heb een iphone 3gs 16 g, met een thetered jb.. Nu probeer ik mijn push aan de gang te krijgen, met push doctor vanuit cydia.. gaat dat werken ? heeft iemand ervaring please ? Ik krijg alles voor elkaar , tot pushdoctor vraagt om een reboot..... Thanx voor de support alvast |
|
||||
|
||||
Als je bijv. Winterboard installeert en dan klik je op Reboot Device ofzoeits hea?
Start je dan ook op in Recovery Mode? En ben je dan winterboard kwijt? Zoja, hoe laat je het er dan wel opzitten? |
Labels |
herstel mode, iphone 3gs, itunes herstel, opnieuw opstarten, rebooten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethered jailbreak | vondutchx | Jailbreak | 1 | 19-01-11 01:43 |
iPhone: tethered jailbreak | Robbert1978 | Jailbreak | 3 | 16-12-10 12:14 |
Tethered Jailbreak? | jordywos | Jailbreak | 1 | 08-10-10 20:44 |
|
|