Artworks aanpassen discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver jij geen idee waarom de spatie en return button grijs blijven? nope, heb me nog niet in de keyboard verdiept, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Open je keyboard allebei apart ook maar eens met iphoneshop tool dan zul je zien wat ik bedoel.
|
||||
|
||||
aaaaaaaaa zijn 104 afbeeldingen.
ben de juist maar aan het vergelijken :-s heb ver114 veranderd van latin maar op iphone geen verschil
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 16-06-08 om 15:00. |
|
||||
|
||||
De lijst van Other.artwork is geupdate, later op de week zal er van die lijst nog een update uitkomen van benamingen van de png's.
@ truckdriver : Graag gedaan en veel plezier ermee, k heb al even mijn keyboard wat k wil. |
|
||||
|
||||
Okee Hierbijgaand 2 screen shots van wat mijn probleem is iemand suggesties hiervoor?
Alvast heel erg bedankt Laatst gewijzigd door jeremy14; 16-06-08 om 18:28. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat is de basic voor windows........ |
|
||||
|
||||
Citaat:
HUH hoe bedoel je dat? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
goe dus ik typte LETTERLIJK!! in wat jij zij en dan krijg ik deze fout te zien
ik bedoel ik heb wel verstand van computers in een andere manier maar ik kan de oplossing niet verzinnen hiervoor |
|
||||
|
||||
typ nu es eerst "cd desktop" jouw bureaublad of waar je die map heb gezet !!!!
En daarna "cd artwork toolkit" Windows basics....... Als je handleiding had bekeken op foto's zie je duidelijk dat je op bureaublad ze neerzet, en naar die map GAAT via cmd. ook te zien op foto's..... update : omdat t al even stil is, gok ik erop dat t eindelijk gelukt is ???? Laatst gewijzigd door croiman; 16-06-08 om 18:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk nu bijgaandscreenshot ik weet dat al een heel stuk verder ben(A) Update ik ben er EINDELIJK Dankjwel Croiman voor je hulp Laatst gewijzigd door jeremy14; 16-06-08 om 18:56. |
|
||||
|
||||
toch niet opgelost ik krijg nu telkens deze foutmelding
waarom kan hij die jarfile niet "bereiken"dan? |
|
||||
|
||||
kijk na het adres in je balk bovenaan, dat adres moet je ook hebben in cmd, dus 2x "cd artwork toolkit 0.72"
|
|
||||
|
||||
heb ik gedaan nog steeds een fout
|
|
||||
|
||||
heb je wel alles geinstalleerd voor iphoneshop te kunnen draaien? zoals hierboven in handleiding?? java 15 en dotnet fix3.5 ???
|
|
||||
|
||||
Bijde geinstalleerd, En gereboot, moetik dat RAR bestand wat in die artwork toolkit 0.72 zit ook uitpakken of niet??
|
|
||||
|
||||
ik heb de GUI versie ervan geinstalleerd nog niet wereknd, doe maar is een reboot
Ben even etten dus als het stil is betekenthet niet dat eht opgelost is |
|
||||
|
||||
update je java nog ma wat, volgens mij heb je niet genoeg java op je pc staan ofzo, je moet dat kunnen draaien of je commands zijn niet goed, in ieder geval, bij iedereen werkt t, alleen bij jou niet?????
Dan weet k t ook niet meer hoor. |
|
||||
|
||||
java updaten oke
zal ik doen en dan mar het beste hopen |
|
||||
|
||||
K heb de GUI versie werkend op mijn op mijn pc, dus wat kan ik dan dsaarmee doen? kan ik daaarmee dat doen wat niet lukt met CMD?
en er schoot me net ies te binnen, er is toch soms een restrictie op je Desktop dat vanuit daar niks kan worden uitgevoerd, Edit1: krijg telkens Unable to acces the Bla bla Bla file |
Labels |
artwork iphoneshop tool |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoofdscherm aanpassen | lexie_1 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-10-09 14:25 |
Kleuren aanpassen | vy_k | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-07-09 01:11 |
Artworks downloaden?? | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-12-08 15:46 |
Icoontjes aanpassen in 2.0 | Duke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-08-08 16:18 |
Aanpassen icoon | S.A.F | iPhone algemeen | 2 | 22-01-08 00:22 |
|
|