Artworks aanpassen discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver heb mijn eerste test eens snel gedaan,en al direct een probleempje natuurlijk! png in photoshop is helemaal blauw, terwijl er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
je meot zien dat je afbeeldingen precies dezelfde afmetingen hebben dan de standaard van je artwork, en ja, je zult veel png's afzonderlijk moeten bewerken.
Jij vind keyboard-latin 105 en keyboard-common 34 veel? kijk dan ma es in Other-artwork 360 stuks (ik heb er +-300 van veranderd) Dan heb je werk genoeg. Zie hier wat je allemaal kunt veranderen ermee
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd alle blauwgrijze keyboardbestanden te veranderen in gewone grijze keyboardbestanden. Ik heb daartoe in het keyboard-latin artworkbestand onder meer de volgende bestanden veranderd: 17, 30, 31, 33, 35, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 65, 66, 85, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 103 en 104.
Maar de spatietoets en de ruimte erom heen en de returntoets en de ruimte erom heen zijn nog altijd blauwgrijs, zie bijlage. Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 17-06-08 om 07:53. |
|
||||
|
||||
Citaat:
latin en common werken samen
|
||||
|
||||
ERROR
Citaat:
Iemand nog een idee?? Mischien alles opnieuw installeren??, en is er een bepaalde volgorde voor of niet?? Mvg jeremy |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
EN het is gewerkt ik gebruik de GUI Versie Van Iphoneshop dus na kan ik ze lekker gaan bewerken
|
|
||||
|
||||
Proficiat, veel plezier ermee
(toch ma goed dat ik die download er ook bij heb gezet dan????) |
|
||||
|
||||
Yep idd croiman, alleen nu nog ff goed alles uitvogele kan je mij jou Lockscreen Pm(A) ik vind hem zo vet
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik bedoel zeg maar met welk programma modden, en hoe verander je egt een tekentje??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iMario, bedankt voor de tip werkt idd goed alleen stel ik wil de hele afbeelding vervangen voor een ander hoe doe ik dat??
Gr jeremy |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de Calculator ook even aangepast (memorytoetsen gebruik ik nooit). Zie bijlage. Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 22-06-08 om 18:06. Reden: tweede bijlage veranderd |
|
||||
|
||||
Citaat:
nu krijgen we alemaal Software modders hierzo NiceNiceNice!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het veranderen van de calculator was veel meer werk. Het oorspronkelijke psd-bestand telt meer dan 35 lagen, en kan daarom iedere mogelijke verandering later nog aanbrengen. |
|
||||
|
||||
andere repo's bieden ook nog veel aanpassingen aan, maar nog altijd nie zo mooi als de ifoneguide.nl/exp repo.
|
|
|||
|
|||
Bedankt croiman, ik zal het binnenkort eens bekijken. Ik ben gisterenavond even bezig geweest met de Phonedialer (zie bijlage)
Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 12-08-08 om 19:26. |
Labels |
artwork iphoneshop tool |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoofdscherm aanpassen | lexie_1 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-10-09 14:25 |
Kleuren aanpassen | vy_k | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-07-09 01:11 |
Artworks downloaden?? | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-12-08 15:46 |
Icoontjes aanpassen in 2.0 | Duke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-08-08 16:18 |
Aanpassen icoon | S.A.F | iPhone algemeen | 2 | 22-01-08 00:22 |
|
|