Ringtones maken via iTunes discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb alle stappen exact doorlopen, doch wanneer ik m4.r extensie aanmaak en tracht te verslepen naar iTunes, gebeurt er helemaal niets De rubriek beltonen blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtones maken vanuit iTunes
heb alle stappen exact doorlopen, doch wanneer ik m4.r extensie aanmaak en tracht te verslepen naar iTunes, gebeurt er helemaal niets
De rubriek beltonen blijft leeg Graag nog extra tips alvast bedankt Karine1301 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aangezien je een Mac gebruikt, kijk even naar mijn Mac foolproof handleiding.
|
|||
|
|||
ringtones vanuit iTunes op phone
bedankt is me ondertussen gelukt (uiteindelijk om half 3 vannacht) - de aanhouder wint !
thx anyway Karine13 |
|
|||
|
|||
Echt een TOP handleiding. Helaas lukt bijna alles, alleen het slepen naar de map 'beltonen' niet. Daar verschijnt niets...
|
|
|||
|
|||
iRinger installeren en van eigen mp3's een Iphone beltoon maken:
letterlijk Iringer openen, mp3 importeren, progje converteert de file en dan op de knop 'exporteren' drukken, en de toon verschijnt in iTunes en je kunt hem zo verslepen naar je telefoon. Is het soms heel uitzonderlijk dat dit werkt bij mij? (werk overigens met Vista) Tom |
|
|||
|
|||
Thx dat werkt!
|
|
|||
|
|||
Qlimax,
dit is een hele mooie beschrijving, maar deze is voor windows. hebben jullie enig iedee hoe ik een beltoon moet maken op de mac. kan dit niet of moet ik bij een ander topic zijn? Groeten Criuxis |
|
|||
|
|||
Criuxis,
zie even mijn Mac handleiding een beetje terug in dit topic. |
|
|||
|
|||
jamy015,
zoals je zag was dat mijn eerste bericht en zag ik niet dat er meerdere pagina's waren. Thanks Criuxis |
|
|||
|
|||
Voor Mac ... probeer dit eens :
1. Selecteer een MP3-bestand uit je iTunes-bibliotheek (mag ook een AAC-bestand zijn, maar alleen als deze geen kopieerbeveiliging heeft). 2. Klik met de rechtermuisknop op het nummer en kies Meer info > Opties. 3. Kies het begin- en eindtijdstip van de ringtone. Zorg dat het niet langer dan 20 seconden is. 4. Klik op OK. 5. Klik opnieuw met de rechtermuisknop op het nummer en kies ‘Maak AAC-versie’. Is de optie niet aanwezig, dan moet je in de importeer-instellingen van iTunes aangeven dat je nieuwe nummers in AAC-formaat wilt opslaan. 6. Sleep het nieuw aangemaakte muzieknummer naar de desktop. 7. Verander de extensie van het bestand van m4a naar m4r. 8. Sleep het bestand weer naar je iTunes-bibliotheek. Het zal nu in iTunes verschijnen onder het kopje Beltonen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit doe ik allemaal maar mijn knipseltje wil niet in de map beltonen komen te staan, zeer vreemd weet iemand wat ik over het hoofd zie |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan alleen vermoeden dat je bestandje langer is dan 20 seconden.
|
|
|||
|
|||
nope ook al geprobeerd
|
|
|||
|
|||
Dankje!
Hele duidelijke uitleg, dankjewel!
Ik heb zelf een ringtoon gemaakt met mijn eigen stem die gewoon mijn naam roept. Had ik eerst op mijn Nokia, maar ik kon het niet overzetten. Heel orgineel en je weet zeker dat het jouw telefoon is die je hoort. Werkt ook op andermans lachspieren. Ik heb dat ingesproken op de dictafoon en heb er vervolgens met jouw aanwijzingen een ringtoon van gemaakt. Helemaal Super! |
|
|||
|
|||
Hey ik heb sinds een week nu een Iphone 3GS en vond het ook zo irritant dat je geen beltonen van je mp3's kon gebruiken.
Maar met jouw handleiding is het me gelukt echt super bedankt. Alleen toch nog een vraagje.... weet iemand of je je smstone ook kan veranderen ? |
|
||||
|
||||
wat een gedoe allemaal hier een progje binnen 30 seconden klaar met je ringtone http://www.efksoft.com
Laatst gewijzigd door gserban; 18-07-09 om 22:31. |
|
|||
|
|||
Beltonen Iphone , ik heb geen map beltonen in de bibliotheek?
Mij lukt het om tot vraag 5 van de handleiding (beltonen) alles te veranderen! Maar ik kan nadat ik er een m4r bestand van heb gemaakt, hem niet in de bibliotheek zetten onder beltonen omdat die er niet bij staat! Ik heb al bij al bij help gekeken. En daar staat dat je het mapje kunt aanzetten bij weergaven --> weergave opties --> en dat je dan het vinkje beltonen moet aan vinken. Maar die staat er bij mij niet bij! Weet iemand hoe ik dat mapje beltonen onder bibliotheek kan krijgen???
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik nog een week moet wachten tot dat mijn nieuwe abonnement in gaat? Ga namelijk van orange over naar T-mobile! |
|
|||
|
|||
je moet in Itunes gaan naar bewerken - voorkeuren en daar beltonen aanvinken.
hoop dat het dan lukt. |
|
|||
|
|||
Hé Klok,
super bedankt het is gelukt!! Ik had al van alles geprobeerd!! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones maken met garageband | buddha | Ringtones en Wallpapers | 3 | 04-01-11 23:04 |
Ringtones maken itunes 8 | Tunzy | Ringtones en Wallpapers | 26 | 09-11-08 18:21 |
|
|