Thema maken/installeren discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) wat Fexion aangeeft is dus al aangepast die string, wat ik hier net ook aangeef, dit zijn allebei dezelfde oplossingen voor jou probleem. Of je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat Fexion aangeeft is dus al aangepast die string, wat ik hier net ook aangeef, dit zijn allebei dezelfde oplossingen voor jou probleem.
Of je past t zelf aan zoals k vermeldde, of je zet die plist gewoon in je iphone. K ben voor de ownmade solution. hahaha
|
|
|
|||
|
|||
Foto’s.png werkt als een nieuwe.
Bedankt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De naam aangepast
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De .png file zelf
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die manier wist ik nog niet, weer wat geleerd
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de map summerboard niet erbij staan, hoe moet ik een thema toevoegen? of beter gezegd, in welke map moet ik de .png's dan zetten?
|
|
||||
|
||||
dan moet je wel eerst summerboard hebben op je iphone, zoja maak je een map aan in
var/Mobile/Library/summerboard/themes/ en daar komen je thema's in. bijv mijn thema is Croiman en dat is onderverdeeld in croiman/icon(s)/ |
|
|||
|
|||
Thnx, het is gelukt!
Laatst gewijzigd door cartman; 07-06-08 om 17:24. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Klopt, ik had zelf een directory summerboard aangemaakt maar heb daarna het programma geïnstalleerd... het is dus gelukt, thnx, ik ben het forum al aan het uitspitten om nieuwe dingen te ontdekken!
|
|
|||
|
|||
hey,
ik zit met hetzelfde prob als cartman had. ik heb ook een directory summerboard/themes/ aangemaakt, daarin mijn gedownloade theme in geplaatst. Als ik dan op de iphone naar summerboard ga staat het thema dat ik in mijn map geplaatst heb er niet bij?? iemand een oplossing aub alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Je moet de handmatig aangemaakte map(pen) weer verwijderen, via installer summerboard installeren, dan worden de mappen tijdens de installatie automatisch aangemaakt.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reactie,
ik heb summerboard opnieuw geïnstalleerd (via installer op iphone), maar ik zie geen map summerboard aangemaakt worden. ik maak verbinding via winscp |
|
|||
|
|||
Probeer dit path eens:
/private/var/mobile/Library/SummerBoard |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet ik, de mijn is een echte link en die andere een symbolic link ... kan zijn dat die symlink niet gezien wordt of what ever.
|
Labels |
compleet, eigen thema |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen thema installeren | fatality | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-02-11 21:30 |
Mooi thema installeren hulp nodig | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-06-10 17:05 |
heb je winterboard nodig om thema's te installeren? | pattymac | Archief | 2 | 28-10-09 15:43 |
Probleem met installeren thema's | timslim | Archief | 1 | 04-09-09 13:04 |
|
|