Adventure game: 1112 [App Store] discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) YouTube - 1112 Episode 01 - preview - 1112 episode 01 is the Pilot of the world first episodic adventure game exclusive to the iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Game] Project 1112
YouTube - 1112 Episode 01 - preview -
1112 episode 01 is the Pilot of the world first episodic adventure game exclusive to the iPhone and iPod touch. Louis Everett is leading a quiet life and minding his own business as the most average middle class citizen. He lives with his beautiful but rather nosy wife in the peaceful Jalonsville New jersey. Take a journey to explore this intriguing mystery and discover the reasons behind his constant headaches and strange dreams. Meet a bunch of colorful characters, dive into bizarre situations until an unpredictable event occurs and turns everything upside down! FEATURES: - High resolution hand drawn environments - Animated backgrounds and characters - Full interaction with all visible objects - Hundreds of sound fx - Pinch gesture zoom feature - Multi touch gestures for immersive interactive 3D inventory - Multi touch puzzles - Intricate system of dialog: multiple choices, manual input... - No ingame loading screen - Exclusive musical themes - Complex and twisted story line site: 1112 The Game Hier keek ik nou al een tijdje naar uit, een adventure op de iPhone! Ben hem aan het downloaden.. Ervaringen? Hoe bevalt het? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Adventure game: 1112 [App Store]
1112 is een nieuwe adventure game in de App Store. Het spel bestaat uit meerdere episodes bestaat en de bedoeling is dat jij het mysterie oplost, door verschillende objecten en informatie te verzamelen.
Lees verder over: Adventure game: 1112 [App Store] |
|
||||
|
||||
Ik ben erg benieuwd of 'ie leuk is! Hmm, ach, laat ik 'm maar kopen, ik laat binnenkort wel weten of 'ie bevalt!
|
|
||||
|
||||
Zier er mooi uit. ga hem is uitproberen.
Voor de mensen die hem via een 3G verbinding willen binnen halen moeten wel gedult hebben want hij is 112 MB groot |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bestanden groter dan 10mb kan enkel via Wi-Fi, of je pc. Dus dat wachten kan inderdaad héél lang duren |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zijn jullie er achter hoe ik die verdomde wekker uit kan zetten in de game? Ik kom er maar niet achter. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het ziet er allemaal prachtig uit. Game is best moeilijk, zeker als je adventures niet bepaald gewend bent. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Echt een verslavende game. zeker het geld waart |
|
|||
|
|||
De wekker uitzetten doe je door op de stop knop te drukken en dan met je iphone te schudden. Ik zit vast bij het openen van het kluisje, ik heb de code maar het lukt niet op de een of andere manier. iemand die de kluis al heeft opengemaakt ?
|
|
|||
|
|||
Ja je moet even kijken naar de code. Naast de cijfers staan ook pijlen. Deze geven de richting aan naar welke kant je moet draaien.
|
|
|||
|
|||
hmm
dus als ik het goed heb ( ik geef even verkeerde codes weer omdat ik het niet wil verpeste voor vorbijkomers)
Als er staat 10 <- 40 -> 50 -> Dan moet ik uitgaan vanuit de 0 steeds ? terugdraaien naar 10. dan vanuit 0 vooruit draaien naar getal 40 en dan vanuit 0 terugdraaien naar 50 ? |
|
||||
|
||||
ik heb inmiddels de wekker uit
Maar ik krijg de kluis ook niet open. Heb na veel zoeken wel de code geveonde |
|
|||
|
|||
nou ik ga m ook maar es proberen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
10 -> 50 <- 80 10 vooruit dan doordraaien naar de 50 dan terugdraaien (dus de lange weg) naar 80. Heb net de boiler gefixt |
|
|||
|
|||
ow ik heb een hele andere code gekregen, raar..
20 < 80 > 30 ofso kreeg ik. mj kluis is open nu, nu wil die alleen nergens meer heen en niks doen voordat tie zn pillen heeft ingenomen :S die hij vervolgens niet in kan nemen omdat hij geen uuh water?? ofzo heeft..? geen idee. iemand??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook wel pillen gevonden ergens en genomen tegen hoofdpijn maar deed het volgensmij niet met water. Die pillen lagen toch in de kluis? :') Gewoon de medicijnen selecteren en dan 'use with' en dan met jezelf. |
|
||||
|
||||
Dit klinkt al een stuk moeilijker dan CSI, die heb je na 2 a 3 uur uitgespeeld...
Had beter deze kunnen nemen, wellicht als ik zin heb om nog meer geld uit te geven |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
toch maar voor 1112 gegaan he. blijf het toch erg jammer vinden dat je de apps niet eerst kunt proberen voordat je geld eraan uitgeeft. ow haha heb t gevonden hoor pillen moet je bekijken en dan op een pil drukken |
|
||||
|
||||
Shorty007, zou je voortaan s.v.p. de Edit-functie willen gebruiken in plaats van drie verschillende berichten achter elkaar? Dan blijft het forum iets schoner. Dank
|
|
|||
|
|||
Mag ik aub een kleine hint waar ik naar de code moet zoeken? Ik ben in de badkamer en in de corridor geweest, en nu weer terug in de badkamer. Ik denk dat er een memo in de lade ligt, maar dan moet ik ergens een sleuteltje zoeken, klopt dat?
Ja, inmiddels is de mist opgetrokken ;-) Laatst gewijzigd door pluk; 28-11-08 om 20:01. |
Labels |
1112, adventure |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1112 the game, dit deel uitgespeeld | Feyenoord | iPhone Apps | 1 | 02-06-10 11:29 |
|
|