Top 5: Cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is het een idee om een top 5 topic te starten van je favo Cydia apps. Net zoals de iStore Top 5. Ik zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Top 5: Cydia apps
Misschien is het een idee om een top 5 topic te starten van je favo Cydia apps. Net zoals de iStore Top 5. Ik zag dat er een aantal Cydia bij stonden, op deze manier kunnen we het gescheiden houden.
Dus; 1. Post je Top 5 Cydia Apps 2. Motiveer je keuze Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-10-08 om 12:08. Reden: Theme's bestaat al |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
MIM eigen logo bovenaan
PdaNet iphone als modem 5 icon dock zegt het al SBS nog iets (bosspref) snel 3G/Wi-Fi etc aan/uit Logo nog iets voor ander boot logo Deze heb ik er standaard op..... |
|
|||
|
|||
1. PdaNet, altijd handig
2. Bossprefs, snel je 3G, Vliegtuigmodus, SSH aan/uit 3. Categories, een overzichtelijk springboard! 4. Extend Preferences, uitgebreider en simpeler kan niet 5. Cycorder, filmpjes maken zoals het hoort op een moderne telefoon |
|
||||
|
||||
1: Intelliscreen, kan echt niet meer zonder dit appje
2: Pdanet, altijd handig 3: Winterboard, 4: Extended Preferences 5: Ilog, daar kan ik zien hoe idioot ik aan het bellen ben 18 uur met 1 persoon in de afgelopen 18 dagen... |
|
||||
|
||||
1) WinterBoard
2) SB Settings 3) Terminal 4) PwnPlayer/MewSeek/dTunes 5) Lockdown (Codes op je apps zetten) En ben zelf bezig met tweaks voor in de settings/instellingen app.
|
||||
|
||||
1. BiteSMS - Geweldig wat moet ik nog meer zeggen
2. MxTube - eindelijk hoge qualitijd video's op mn iPhone over 3G 3. PDAnet - Overal lekker snel internet 4. SB Settings - Bossprefs via taakbalk halleluja 5. Backgrounder - alhoewel dat niet echt een app is Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
wat kunt ge met terminal doen?
1 pdanet 2 backgrounder 3 flashlight 4 winterboard 5 mcleaner oproepen en sms blokkeren |
|
||||
|
||||
1.WinterBoard, gewoon helemaal top.
2.Cycorder, ik hou wel van een filmpje maken. 3.Categories, ruimt je springboard op. 4.MIM, gewoon leuk. 5.SB Settings, erg handig.
|
||||
|
||||
1. WinterBoard.. Zegt genoeg
2. MewSeek.. Downloaden van muziek á la Limewire 3. NES.. Heerlijk om Megaman 2 weer te kunnen spelen.. 4. PwnPlayer.. Muziek afspelen dat via o.a MewSeek is gedownload 5. MxTube.. YouTube filmpjes downloaden.. Khad liever een top tien willen plaatsen |
|
|||
|
|||
wat is dat MIM precies
kan hem ook niet vinden in cydia |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
MIM = Make It Mine.
daarmee kan je een eigen tekst instellen ipv je providertekst. |
|
|||
|
|||
Wat ik nog erg handig vind, behalve reeds genoemde: StatusNotifier: in je statusbalk naast je batterij-indicator of je mail, sms, of gesprekken hebt gemist, zonder eerst te ontgrendelen.
Volgens mij zorgt SB Settings bij mij voor Wi-Fi-problemen. Wel erg handig verder.... |
|
|||
|
|||
ik kan MIM ook niet vinden in cydia iemand enig idee hoe dat komt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
moet je de juiste sources effe updaten. weet ik niet zeker welke maar je moet gewoon even de meest recente uploaden. zoals ifoneguide, ispazio, modmyi.com etc.
|
||||
|
||||
1.Bitesms - uitbreiding van standaard app
2.SBsettings - handiger dan Bossprefs , gewoon bovenaan 3.Categories - anders is alles zo rommelig 4.Cycorder - niet te verstaan dat een videorecorder niet standaard is xp 5.Extended preferences - uitbreiding op standaard instelling is handiger , en je hebt er MIM eigenlijk ook bij
|
||||
|
||||
1. SBSettings
2. pdanet 3. snapture 4. mxtube 5. cycorder
|
|||
|
|||
Sbsettings
pdanet 1.3 =D (1.4 is betaald) statusnotifier 5icondock snel vergeten: openssh |
|
||||
|
||||
Openssh, handig voor de communicatie tussen laptop en iPhone;
BossPrefs, handig voor de Wi-Fi en je wilt je openssh niet altijd aanlaten staan; Winterboard, lekker modden; Intelliscreen, gewoon super handig; NES, omdat retro ook wel wat heeft Dit zijn mijn top apps Laatst gewijzigd door xanderrijken; 28-11-08 om 16:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Top 10 : Best Cydia Apps !! | XxiPhonexX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-05-11 15:55 |
Top 5 Cydia/Rock apps | Guest-20190430163756 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-10 17:32 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:19 |
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 | pannamoker | Archief | 3 | 08-01-09 20:18 |
|
|