//

Updaten naar 3.0 met jailbreak

Updaten naar 3.0 met jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Er schijnt een bug te zijn met iets van apple iemand van het dev team heeft het volgende achtergelaten op twitter; We've been working out ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-06-09, 10:01
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Er schijnt een bug te zijn met iets van apple
iemand van het dev team heeft het volgende achtergelaten op twitter;
We've been working out kinks in two areas: youtube on hacktivated phones, and an bona fide Apple bug (!)

Snapt iemand het :$?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 18-06-09, 10:21
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Dat idee heb ik ook, dat ie sneller is, kan natuurlijk ook OS3 zijn, maar ja, sbsettings, supreme preferences, five icon dock, refelctive dock zijn toch allemaal handige en leuke "hacks"
  #43  
Oud 18-06-09, 10:54
s402461 s402461 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn iPhone gisteren geupgrade van 2.2.1 naar 3.0. Had alleen een gejailbreakte iPhone en kan nu geen 3rd party apps meer opstarten, en mijn "stocks" is verdwenen omdat ik die in de 2.2.1. versie onzichtbaar had gemaakt.

Nadat ik een restore had gedaan en de iPhone als nieuw had geconfigureerd, dus geen reservekopie terugzetten, doen de apps het weer.....

Dus dat is wel balen, maar wellicht wel een tip voor degene die met hetzelfde probleem zitten. Eventueel wachten op de jailbreak sw a.s. vrijdag kan natuurlijk ook...
  #44  
Oud 18-06-09, 11:31
sav_ sav_ is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 18
Standaard

Omdat je update naar 3.0 enkel je unlock bewaart en niet je jailbreak. Dat is nu de voorbije dagen toch wel genoeg aan bod gekomen?
  #45  
Oud 18-06-09, 11:52
shikaru shikaru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: ergens
Berichten: 29
Standaard

ik had mijn iphone herstelt. naar 3.0 dus dacht ik mooie clean install weer.
dus ik wil me contacten etc. weer overzetten na de install van 3.0 ( Reserve kopie )
en nu is me camera icoon weg. volgens mij komt dit omdat ik sb settings had. en dus die camera icoon had gehide. omdat ik een andere app daarvoor had.

nou is mijn vraag. wat kan ik het beste doen ik wil best me iphone opnieuw herstellen maar ik zou wel graag me contacten weer eenvoudig willen toevoegen.
  #46  
Oud 18-06-09, 12:07
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

@shikaru als je in eerste instantie al een restore had gedaan, dan is het zeer vreemd dat het camera icoontje verdwenen is. Had je geen restore gedaan, dan is dat inderdaad de oplossing. Daarna kan je gewoon via iTunes je laatste backup terugzetten, en heb je al je contacten en apps weer.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #47  
Oud 18-06-09, 12:23
shikaru shikaru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: ergens
Berichten: 29
Standaard

@Whacko. Ja dat kan best vreemd zijn maar dit is toch echt het geval.
ik denk dat het komt omdat sb settings nog geconfigureerd was. maar hoe kan ik dus makkelijk mijn camera weer terug krijgen en toch mijn contacten enzo nog behouden?
  #48  
Oud 18-06-09, 12:47
shikaru shikaru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: ergens
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whacko Bekijk bericht
@shikaru als je in eerste instantie al een restore had gedaan, dan is het zeer vreemd dat het camera icoontje verdwenen is. Had je geen restore gedaan, dan is dat inderdaad de oplossing. Daarna kan je gewoon via iTunes je laatste backup terugzetten, en heb je al je contacten en apps weer.
Oplossing :

naar instellingen gaan beperkingen aanzetten, wachtwoord instellen alles uitvinken dan weer beperkingen uitzetten
en als het goed is heb je nou weer je camera terug of andere icoontjes die je eventueel zou kunnen missen

Laatst gewijzigd door shikaru; 18-06-09 om 13:09. Reden: oplossing
  #49  
Oud 18-06-09, 16:12
stapelbergje stapelbergje is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 21
Standaard

Klopt het dat wanneer ultrasn0w vrijdag uitkomt er ook een jailbreak versie komt voor de 3.0
anders is natuurlijk ultrasn0w ook niet te installeren of begrijp ik het nu verkeert...

hoop wel snel dat er een jailbreak komt zodat ik mijn iphone weer kan gebruiken
na het updaten naar de 2.2.1 FW heb ik er geen gebruik meer van kunnen maken.
  #50  
Oud 18-06-09, 16:56
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Als het goed is komt er vandaag al een JailBreak. En anders inderdaad morgen tegelijk met Ultrasn0w.
  #51  
Oud 18-06-09, 17:42
jackvanunen jackvanunen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

Hey, als ik een firmware download en hem unzip staat er nergnes een .ISPW bestand in...ik moet mijn iPhone restoren maar zonder een firmware bestand lukt dat niet hehe, heb het gevoel dat het iets heel simpels is?

Ik zie wel verschillende .dmg bestanden en een Restore list ofzo?
  #52  
Oud 18-06-09, 18:09
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

de ipsw is eigenlijk een zip. je moet hem dus niet uitpakken. Als safari dat automatisch doet, moet je em ff ergens anders downloaden dan de standaard downloads directory.
  #53  
Oud 18-06-09, 18:11
jackvanunen jackvanunen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

Ja, ik gebruik dus gewoon internet exlorer, en als die vraagt of ik het bestand wil opslaan kan ik niks anders dan als .zip opslaan. op mijn bureaublad komt hij dan gewoon als een WinrAr-icoontje te staan...
  #54  
Oud 18-06-09, 19:15
patje26 patje26 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackvanunen Bekijk bericht
Ja, ik gebruik dus gewoon internet exlorer, en als die vraagt of ik het bestand wil opslaan kan ik niks anders dan als .zip opslaan. op mijn bureaublad komt hij dan gewoon als een WinrAr-icoontje te staan...

Daarna moet je hem gewoon renamen van .zip naar .ipsw.
  #55  
Oud 18-06-09, 20:45
Twix010 Twix010 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Thumbs up Update: Na update totale crash! Help!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
probeer je iPhone is in dfu te zetten en dan herstellen.
Iphone is hersteld. Heb vannacht iTunes opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet. Zojuist heb ik het toch maar eens geprobeerd door iTunes op een andere computer te installeren. Toen ik de iPhone aansloot keeg ik gelijk de melding dat er iPhone in recovery modus was aangetroffen. Daarna ging alles vanzelf.

En Michael, je hebt gelijk, het is maar een telefoon. Maar je snapt natuurlijk wel dat ik onwijs baalde Thnx.. Moet toch maar eens aan een nieuwe computer denken.
  #56  
Oud 18-06-09, 21:16
crackstar crackstar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: drachten
Berichten: 14
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince247 Bekijk bericht
Bij deze even een waarschuwing aan mensen met een jailbroken iphone die van plan zijn te updaten naar 3.0!

Zorg ervoor dat je alles weer terug zet zoals het was, qua verborgen apps via sbssettings bijvoorbeeld.

Een voorbeeld: ik had mijn 2.2.1 gejailbreakt enzo, allemaal leuk. Custom theme all the bullsh*t. Via make it mine de carrier veranderd in mijn naam, en de standaar camera app had ik verborgen en daar voor in de plaats de betaalde app quickshot uit de appstore.

Hierna had ik geupdate naar 3.0, en tot mijn verbazing staat 'Vince' nog steeds in de carrier en staat quickshot op de gewone plaats zoals altijd. Even gebladerd en camera is nergens te vinden! Als ik quick shot daarentegen op start is het gewoon de normale camera app!

Dus hierbij even een waarschuwing!

Groeten,

Vince
Hoi vince, een paar posts boven die van jou staat de oplossing van het probleem, had hetzelfde met al mijn games en camera maar Shikaru heeft de oplossing gevonden en het werkt.

naar instellingen gaan beperkingen aanzetten,
wachtwoord instellen alles uitvinken dan weer beperkingen uitzetten
en als het goed is heb je nou weer je camera terug of andere icoontjes die je eventueel zou kunnen missen


Tevens voor de modereators ik begrijp de frustratie voor de rest, maar een hele grote grijze massa, begrijpt het technische gedeelte niet altijd
volledig en proberen het middels jullie fantastische forum te ontdekken, ik speur me soms helemaal lam met de zoekmachine naar iets en krijg steeds 'niets gevonden'.
Dus dan is het maar blind het forum op gaan en hopen dat je iets tegenkomt.
En voor dat je het dan misschien vindt ben je al een paar uur verder, of je leest erover heen.
Die dingen gebeuren nou eenmaal en daarvoor heb je forums.
De zoekmachine werkt mijn inziens niet helemaal optimaal, of het ligt aan hoe ik ermee omga, maar als er anderen zijn die hetzelfde 'probleem' hebben dan horen we dat vanzelf.
Geen kritiek maar in al dat gespeur kom ik geregeld dubbele vragen tegen en de reacties daarop van moderators met dat de vraag al is gesteld, de members daarentegen geven meestal nog wel antwoord.

Voor de rest keep up the good work, en naast Dev-blog zijn dit de enigste
echte betrouwbare bronnen mijn inziens op het World Wide Web.

Een klein beetje begrip als de vraag niet helemaal goed wordt geformuleerd, of als iets gewoon niet goed wordt gelezen.


Crackstar

Laatst gewijzigd door crackstar; 18-06-09 om 21:54. Reden: oplossing gevonden!!!!!!
  #57  
Oud 18-06-09, 21:18
hugo.veenendaal hugo.veenendaal is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp (Gld.)
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Bekijk bericht
Heb je een simlock vrije iPhone?(of een t-mobile abo ) dan is het verstandig om gewoon te restoren naar 3.0. Dan begin je met een schone lei zonder bestanden uit 2.2.1

Dat is mijn ervaring dan iig
Ik luister graag naar de ervaren iphoner ;-).
Ik wil ook graag updaten naar 3.0. Het maakt me niet uit als de Cydia en installer apps verdwijnen, liever weer met een schone lei beginnen...
Ik heb begrepen dat ik kan restoren naar 3.0? Blijven mijn contacten, smsjes, foto's e.a. data wel behouden of moet ik hiervan eerst een backup maken? Zoja, hoe doe ik dat?
M.a.w. Kan ik zonder problemen en met behoud van data upgraden (restoren) naar 3.0?

Alle berichten tot nu toe lijken me niet helemaal compleet. Heb al gezocht op handleidingen maar die zijn blijkbaar nog niet voor handen..?
Ik gebruik een Iphone 3g 8gieg 2.2.1 (nog wel) met KPN simkaart en legale unlock (50,00 E gekocht van T-mobile.

GreetZ, Hugo

Laatst gewijzigd door hugo.veenendaal; 18-06-09 om 21:20.
  #58  
Oud 18-06-09, 22:01
crackstar crackstar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: drachten
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shikaru Bekijk bericht
Oplossing :

naar instellingen gaan beperkingen aanzetten, wachtwoord instellen alles uitvinken dan weer beperkingen uitzetten
en als het goed is heb je nou weer je camera terug of andere icoontjes die je eventueel zou kunnen missen
Geweldige oplossing want het werkt, alle apps zijn weer terug.
Maar Shikaru ik heb bijvoorbeeld ook mijn carrier gerenamed met mim,
en die staat nog steeds op mijn naam.
Nou vind ik dat niet heel erg, maar is dat ook weer terug te zetten????

Crackstar
  #59  
Oud 19-06-09, 07:32
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

nou. ik dacht, 1 tot anderhalve dag kan ik wel wachten, maar nu word ik wakker en is er nogsteeds niks van t devteam... only a couple of updates op de twitter....
3de dag onbereikbaar?
  #60  
Oud 19-06-09, 08:50
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
nou. ik dacht, 1 tot anderhalve dag kan ik wel wachten, maar nu word ik wakker en is er nogsteeds niks van t devteam... only a couple of updates op de twitter....
3de dag onbereikbaar?
De verwachting was altijd al vrijdag. Laat het dat vandaag ook pas zijn. Daarbij is het in Amerika een uur of 6 tot 8 vroeger. Ofwel, daar is het pas nét vrijdag.

Verwacht, net als de lancering van de 3.0 software om 19:00 uur, ook vanavond pas iets van het dev team te horen dan is het daar dus ergens in de middag
Reageren


« Widgets | mAdvLock »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock jmwentzel Unlock 24 10-10-10 19:04
iPhone: 3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 marcoimt Jailbreak 14 25-08-10 16:34
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? ruberinho Jailbreak 11 29-06-10 22:59
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. Wolfs9 Jailbreak 1 27-06-10 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.