Posix operation timed out discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik Cydia opstart gaat hij de nieuwe packages downloaden, dit duurt vrij lang en uiteindelijk geeft hij "Posix operation timed out" aan. Hij geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Posix operation timed out
Wanneer ik Cydia opstart gaat hij de nieuwe packages downloaden, dit duurt vrij lang en uiteindelijk geeft hij "Posix operation timed out" aan. Hij geeft bij changes ook niet aan dat hij gerefreshed heeft ( geen nieuwe changes, de laatste was van 20 aug) ligt dit aan cydia of aan de verbinding?
Grtz
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan je wel gewoon internetten???
zo ja, dan ligt het denk ik niet aan je verbinding |
|
|||
|
|||
Ja internet doet het gewoon, app store ook.... Iemand een idee ? hij wil gewoon niet refreshe!
|
|
|||
|
|||
misschien een harde reset:
home en sleep button tegelijk indrukken, voor ongeveer 10 seconden, en dan de home button los laten als de iphone uit gaat (het duurt wel iets langer tot de iphone weer aan is) |
|
|||
|
|||
ik had in safari 2 pagina's open staan toen ik de tweede afsloot kreeg ik in cydia opeens wel 4 update's bij changes maar het downloaden van de packages duurt nog steeds erg lang.... voor de rest kan ik de updates wel installeren... beetje vreemd allemaal
|
|
|||
|
|||
raaaaaaar, heb je misschien niet iets anders daarvoor of daarna gedaan, want ik kan me moeilijk voor stellen dat het refreshen in Cydia wel lukt door een pagina te sluiten.
maar wel mooi dat het gelukt is |
|
|||
|
|||
nee, niks anders gedaan. updates installeert ie, alleen blijft boven in beeld het laad tekentje en Error: Posix Operation Timed out op de plaats waar altijd staat : Downloading release, packages etc...
|
|
|||
|
|||
nou ja, idd mooi dat het is gelukt
|
|
|||
|
|||
Naja als ik de hele tijd Error in beeld zie staan is er toch iets mis of niet ?
|
|
|||
|
|||
ja, misschien toch ff een harde reset, maar hij doet het iniedergeval wel en dat is wel het belangerijkste, toch?
|
|
|||
|
|||
ja inderdaad zal wel weer weg gaan ooit In ieder geval bedankt voor je aandacht
|
|
|||
|
|||
ja, alsjeblieft
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb psies het zelfde , is gekomen na de FW 2.0.2 update . Weet ook niet wat er aan de hand is |
|
|||
|
|||
Ik draai nog 2.0.1 dus aan de nieuwe firmware zal het niet liggen....
|
|
||||
|
||||
ik heb het zelfde probleem :error posix operation time out
|
|
||||
|
||||
yep, hier ook hetzelfe....is dezemorgen begonnen na een update van een applicatie, maar ik weet niet meer welk dat het was in cydia?
Alsook in installer4, krijg ik van gisteren al bij het openen de volgende error: unable to decode source at http://ifoneguide.nl/installer4/beta6 Greetings, Carpoolman |
|
||||
|
||||
Zie dit berichtje zojuist op Cydia staan:
NOTE: ZodTTD's repositery is getting a large amount of traffic right now, wich is what causes the " POSIX: connection timed out " refresh error. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan je acheraf terug toevoegen via de manage sources. |
|
|||
|
|||
Ik krijg dezelfde POSIX error in cydia. verder krijg ik nog een error in Safari: "deze computer is niet op het internet aangesloten" DIt is alleen als ik via 3G probeer te internetten. 3g staat gewoon aan. bellen werkt prima. over een Wi-Fi netwerk heb ik geen problemen en kan ik gewoon surfen.
weet iemand wat ik hieraan kan doen? of waar je de internetinstellingen van de iphone kan zien/aanpassen? bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia geeft bij opstarten Network Error (Unable to Load (timed out)) | MarcelMarcel1 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-11-09 23:05 |
Cydia Timed Out?? | Awatje22 | Jailbreak apps en thema's | 22 | 08-03-09 14:19 |
Installer operation queues | OwBeeGee | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-02-08 22:12 |
|
|