Cydia Timed Out?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey gasten, Sinds vandaag zo ineens als ik cydia wil opstarten begin het te loaden daarna te reloaden en dan niks meer dan komt er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia Timed Out??
Hey gasten,
Sinds vandaag zo ineens als ik cydia wil opstarten begin het te loaden daarna te reloaden en dan niks meer dan komt er op Timed Out Network error. Mijn internet is in orde en iphone hangt eraan dus zou zelf niet weten wat het kan zijn, kan iemand mij helpen aub. Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde probleem, ik ga er vanuit, dat het een probleem is, veroorzaakt door netwerk Cydia. (unable to load-melding)
|
|||
|
|||
Heb alles opnieuw geïnstalleerd en nog steeds geen verbinding dus daar ligt het ook niet aan.
|
|
|||
|
|||
Same here, dus het zal wel niet aan ons liggen.
|
|
|||
|
|||
Kheb hetzelfde probleem, ik hoop dat het rap opgelost is
|
|
||||
|
||||
hopelijk meteen een hele hoop nieuwe, leuke en handige dingen te uploaden, als het netwerk weer werkt ;-)
|
|
||||
|
||||
Updates en dergelijke komen nog wel binnen alleen de homescreen van Cydia komt niet binnen. Gewoon een kwestie van geduld voordat dit weer gaat werken
|
|||
|
|||
Irritant heb net de upgrade naar 2.2.1 gedaan en ligt een gedeelte van cydia eruit kan nu winterboard, sbsettings, mobilesubstrate, niet downloaden Heeft iemand de source daarvan.... waarschijnlijk ontbreekt dat.
|
|
|||
|
|||
Tis weeral gefixt, draaien nu 2.2.1 en gejailbreakt maar nog steeds geen cydia. Zal wel bij hen zelf liggen waarschijnlijk dan.
|
|
||||
|
||||
Ligt hem inderdaad gewoon aan Cydia zelf.
Iemand dit ook al eens gezien, kreeg ik net: Het betekent iig wel dat Saurik er mee bezig is. Misschien dat je straks een account ofzo kan maken? Geen idee, maar hopelijk (en vast) wel wat nieuws.
|
||||
|
||||
Heb van het zelfde last! Heeel irritant..
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook hetzelfde. Ligt het niet aan het feit dat we naar 2.2.1 zijn gegaan. Had namelijk vanmiddag nog nergens last van. Pas sinds de update naar 2.2.1 Kunnen mensen op een lagere FW versie niet even bevestigen dat het niet aan 2.2.1 ligt??
|
|
||||
|
||||
Hij geeft bij mij nu wel een essential update.. dus ik neem aan dat het gemaakt is.. nog even kijken.
Edit: Hij geeft nog geen voorkant, maar alles wat dr uit was, is staat er nu wel bij. |
|
|||
|
|||
Hij doet het weer bij mij
|
|
||||
|
||||
Cydia werkt weer...
Wat raken mensen soms toch snel in paniek |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, bij mij draait hij ook weer met 2.2.1.
Niceeee Grtz |
|
|||
|
|||
hey,
sinds gisteren wil hij de homepage van cydia weer niet weergeven.. unable to load, timed out. is dit een algemeen probleem? of ligt het aan mij? wat kan ik doen? Laatst gewijzigd door RobinDeleener; 06-03-09 om 19:18. Reden: typfout |
|
|||
|
|||
Gisteren? En nu? Hier werkt het
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt hij nog steeds niet.
Van gisterenmiddag tot op dit moment... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
Cydia geeft bij opstarten Network Error (Unable to Load (timed out)) | MarcelMarcel1 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-11-09 23:05 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
Posix operation timed out | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 21 | 02-09-08 00:18 |
|
|