cycorder films verwijderen van Iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo weet iemand hoe ik, zonder pc, mijn cycorder films kan verwijderen uit mijn iphone. Het gebeurd nog wel eens dat ik per ongeluk op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cycorder films verwijderen van Iphone
hallo
weet iemand hoe ik, zonder pc, mijn cycorder films kan verwijderen uit mijn iphone. Het gebeurd nog wel eens dat ik per ongeluk op de record button druk en dan heb ik weer een extra film in mijn lijst staan. Het zal vast wel via de pc kunnen, maar kan dit niet gelijk op de iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je de cycorder films gewoon verwijderen .
Ik kan het namelijk gewoon wel, raar dat jij het niet kan.... Laatst gewijzigd door LL_Pachito; 10-03-09 om 03:07. |
|
|||
|
|||
?
ik heb geen idee hoe.
zal er wel weer vreselijk overheen kijken maar zie nergens een button of iets waarmee ik een film kan verwijderen. De film lang ingedrukt houden geeft ook geen resultaat maar bedankt voor je snelle reactie. |
|
|||
|
|||
Je moet even op Edit drukken, in het filmpjes overzicht. Daarna verschijnt het bekende verkeersbordje.. even daar op drukken en de optie delete verschijnt.
|
|
|||
|
|||
gelukt
Huub je bent geweldig.
erg simpel maar je moet het wel even weten. mijn dank is groot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films van iTunes downloaden? | iTalk | iPad algemeen | 4 | 06-05-13 20:29 |
Video: datum van film wijzigen in cycorder | marcelleke | Muziek, foto & video | 0 | 22-02-10 18:43 |
Wordt Cycorder ooit nog geupdate? Geen antwoord van Jay Freeman... | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-01-10 20:24 |
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? | bienknust | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-09 18:27 |
het verwijderen van de skin van de iphone | sjoerd1545 | iPhone algemeen | 0 | 20-10-08 20:42 |
|
|