//

Films van iTunes downloaden?

Films van iTunes downloaden? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier heeft vast wel iemand ervaring mee: Ik heb de TLOR-trilogie gekocht in de Amerikaanse iTunes store (geen HD) voor mijn iPad. Behalve dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-05-10, 14:29
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard Films van iTunes downloaden?

Hier heeft vast wel iemand ervaring mee:

Ik heb de TLOR-trilogie gekocht in de Amerikaanse iTunes store (geen HD) voor mijn iPad. Behalve dat het heel lang duurt (zelfs 1e keer met storing) voordat die 8 Gb gedownload zijn over mijn Wi-Fi breedband van KPN, vraag ik me af of het wel helemaal goed is gegaan.
Bij de eerste film staat in mijn iTunes een klein rondje dat half blauw/halfwit is en bij de andere twee films is dat rondje helemaal blauw. Achter zo'n rondje staat steeds het aantal minuten (lengte film). Wat betekent dit? Is er bij die eerste film iets half wel en half niet?

En kun je je films op een gegeven moment op een externe schijf opslaan om je eigen harde schijf te ontlasten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-10, 18:14
Lemme Lemme is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Het halfvolle maantje betekent dat je al een deel van de nieuwe film bekeken heb. Het volle maantje betekent dat het een nieuwe film is waar je nog niet naar gekeken hebt.
  #3  
Oud 14-05-10, 22:19
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
Het halfvolle maantje betekent dat je al een deel van de nieuwe film bekeken heb. Het volle maantje betekent dat het een nieuwe film is waar je nog niet naar gekeken hebt.
Dankjewel! Dat klopt inderdaad, ik had de eerste film even gestart om te zien of het goed was gegaan en hoe het er uit zou zien. Nu ben ik gerust gesteld. Het viel me wel op dat in breedbeelduitvoering je maar de helft van het beeldscherm gebruikt (landscape). En als je op 'schermvullend' klikt (rechtsbovenin) dan wordt er links en rechts wat van het beeld afgesneden en wordt de film ook wat 'korreliger'.
  #4  
Oud 06-05-13, 10:04
Omer61 Omer61 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een film in het nederlands gedownload echter bij afspelen is hij in het engels, hoe kan ik dat aanpassen ? Ik zie ook geen audio Knopje alleen play, forward en backward.
  #5  
Oud 06-05-13, 19:29
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

En dit helpt je niet verder ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: films downloaden ??? Neel2011 iTunes 6 20-02-11 08:10
Video: Films downloaden Montie83 Muziek, foto & video 5 04-01-11 00:07
Video: Films downloaden (mp4) tha jimsta Muziek, foto & video 2 22-07-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.