Ipad, amerikaanse appstore discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatst veranderde ik perongeluk mn appstore naar amerikaans, ik heb geprobeerd de stappen te volgen van andere topics die er staan, zoals: Ga naar itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad, amerikaanse appstore
Laatst veranderde ik perongeluk mn appstore naar amerikaans, ik heb geprobeerd de stappen te volgen van andere topics die er staan, zoals:
Ga naar itunes en appstore Klik op apple id Toon apple id Klik land/regio. Zodra k op land regio klik, er staat al Nederland, dan krijg ik dit te zien. U hebt een winkelkredier saldo; u moet uw saldo opmaken voor u van winkel kan wisselen. Ten eerste wil ik mijn 12 euro niet uitgeven, en ten 2de kan ik uberhaupt niks downloaden. Kan iemand mij alsjeblieft helpen hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Log eens uit en weer in.
|
Labels |
appstore, appstore taal wijzigen, ipad, winkelkrediet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb opeens amerikaanse appstore. Hoe verander ik dit weer terug? | wierdsmits | Jailbreak apps en thema's | 12 | 04-04-19 21:20 |
Kan niet kopen in de amerikaanse appstore? | Merit | iPhone Apps | 4 | 24-05-10 13:52 |
Amerikaanse Appstore maar Belgische account (iPad) | GM1234 | iPad Apps | 3 | 20-04-10 23:41 |
Recensies Amerikaanse Appstore lezen | Rens100 | iPhone Apps | 0 | 09-03-10 09:23 |
Account Amerikaanse Appstore | Solari | Archief | 1 | 10-12-09 17:18 |
|
|