ibrickr instaleren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe moet ke ibrickr instaleren want als ik dit open vraagt hij om nog eens te jailbraken en dit is al gebeurt dus nu kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ibrickr instaleren
Hoe moet ke ibrickr instaleren want als ik dit open vraagt hij om nog eens te jailbraken en dit is al gebeurt dus nu kan ik enkel maar ringtones toevoegen.
ik heb al achter een oplossing gezocht op dit forum en heb het niet gevonden als die toch op het forum sta kan je me dan de link hier even plaatsen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Snap de vraag niet goed. Wat wil je met ibrick doen en wat bedoel je met ringtones toevoegen?
|
|
|||
|
|||
grooooooooooooot probleem ik heb dus de iphone terug jelailbreaked met ibrickr maar nu herstart hij altijd en laat allemaal tekst zien zoals je bv je iphone unlocked en herstart dan trug en doet het altijd maar opnieuw ik graak er niet uit in mijn pc herkent hem ook niet meer
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij helpen ben een beetje gek aant worden
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je telefoon maar 1x jailbreaken en terug jailbreaken dat is iets nieuws.
Probeer je telefoon eens in de DFU mode te zetten. |
|
|||
|
|||
dit lukt niet hij word niet herkent hij start op laad het apel logo zien en dan alemaal witte tekst en start dan trug opnieuw op
|
|
|||
|
|||
en de iphone resetten helpt ook niet
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij plsssssssssss helpen heeft iemand dit ook al meegemaakt
|
|
|||
|
|||
er komen woorden zoals iboot en kernel enzo op heb het toch niet kapot gemaakt
|
|
||||
|
||||
Ik wwet niet welke versie je hebt?
Download iLiberty en installeer het. volg deze aanwijzingen: https://forum.iculture.nl/f59/i...s-ilberty.html iLiberty heeft d functie om je iphone in de DFU mode te zetten. Als dit lukt restore/herstel je iphone naar 1.1.4 via itunes (hopelijk herkent itunes wel de telefoon in DFU mode. |
|
|||
|
|||
1.1.4 is de firmware van men iphone
|
|
|||
|
|||
is het mogelijk om je iphone softwarematig kapot te krijgen?
|
|
|||
|
|||
ik kan hier niets met doen niets herkent mijn iphone nog
vista niet itunes niet iliberty niet Laatst gewijzigd door frederikos; 03-04-08 om 22:37. |
|
|||
|
|||
eindelijk opgelost sorry voor de zovele reacties maar ik heb de iphone nog maar 1 dag en ik dacht echt dat deze kapot was
|
|
|||
|
|||
Ik heb m'n iPhone geunlocked en gejailbraked met Zihone en alles werkt. Maar nu wil ik ibrickr installeren maar dit prog zegt dat men iphone nog in brickmode is en nog moet bevrijd worden... Weet iemand wat k moet doen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBrickr op een 1.1.1? | JaapTrekhaak | iPhone algemeen | 0 | 04-12-07 22:20 |
SMSD via Ibrickr?! | Jeroenmcrz | Archief | 5 | 03-11-07 15:03 |