Cyberduck discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hellaas, moet je gehackte iPhone hebben om in je bestanden te komen aangezien je openssh moet downloaden. maar misschien kan je wel via een programma, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hellaas, moet je gehackte iPhone hebben om in je bestanden te komen aangezien je openssh moet downloaden.
maar misschien kan je wel via een programma, in je iphone komen, die gebruik maakt van de usb kabel. ik las laatst zo'n programma op de home page. (ik weet het niet zeker of het kan, maar je kan het proberen) EDIT: cyperher21 was me voor en wat ie zegt lijkt me dat je er dus ook niet in kan komen via usb |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
damn, ik wil mn garantie niet kwijt :S
enig idee of apple een keer komt met themas (das nl de eerste rede wrom ik er nu bij wou kunnen) |
|
||||
|
||||
Het lijkt me sterk dat Apple zelf (of iemand via de appstore) met een programma komt dat theme's mogelijk maakt.
Hiervoor is het is namelijk nodig om systeembestanden te wijzigen, en apple staat ontwikkelaars dit NIET toe! Edit: Een usb programma gaat je idd niet helpen. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cyberduck error 2G FW 2.2.1 | Hosley | iPhone algemeen | 2 | 23-02-10 11:43 |
Cyberduck (SSH) vraag | HolmanP | Unlock [archief] | 1 | 19-03-08 19:31 |
cyberduck verbinding | bakvis | Archief | 5 | 09-01-08 23:52 |
Cyberduck en opnieuw verbinden | MacFrankieG | Unlock [archief] | 3 | 28-12-07 01:21 |
|
|