iBackup (backup your iphone from Windows) discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Meer info plus de download link is hier te vinden: http://iphonefreakz.com/2008/05/14/i...e-from-windows Ik heb het programma geïnstalleerd en de backup wordt nu gemaakt. ben benieuwd maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iBackup (backup your iphone from Windows)
Meer info plus de download link is hier te vinden: http://iphonefreakz.com/2008/05/14/i...e-from-windows
Ik heb het programma geïnstalleerd en de backup wordt nu gemaakt. ben benieuwd maar het schijnt te werken.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klinkt erg interresant
|
||||
|
||||
Ik maak nu ook een backup.
Ziet er goed uit. Alles gaat via SSH Er wordt een backup gemaakt van de applications, en alle mobile en root data. Citaat:
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 14-05-08 om 23:28. |
|
||||
|
||||
Gaat als de brandweer.
|
||||
|
||||
Ik heb wel summerboard eerst gedeinstalleerd.
Maar daarna is een backup in 10 minuten gedaan. |
|
||||
|
||||
Jemig dit programma maakt echt een hele backup? EN kun je het ook weer gemakkelijk terug zetten op bijvoorbeeld een toekomstige 16gb die ik misschien ga halen? Is wel handig zeg, heb er lang naar uitgekeken!
Ik zal vanavond even thuis uitproberen
|
||||
|
||||
Ga het proberen vandaag. Misschien veel handiger dan een custom ipsw waarin de iFoneguide repo apps toch niet in zitten...En je hebt gelijk je data terug.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het nu? Bv ik koop een nieuwe iPhone en wil alle data en applicaties van mijn oude foon naar pc en dan naar nieuwe foon zetten. Gaat dat? Of moet ik toch nog- zoals bij een normale update- alle applicaties er terug opzetten? Neemt hij met andere woorden enkel de data in de back up op ...
|
|
||||
|
||||
hij neemt alleen de data en de applicaties mee. Voor zover ik kan zien tijdens het proces
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows 7 opnieuw moeten installeren;Backup Iphone 3 Gs kwijt. | paul45 | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:21 |
Beste Backup tool voor op pc (Windows) | colin_kuijntjes | Desktop-applicaties | 4 | 20-08-08 17:59 |
--> programmeurs nodig voor: Ibackup<-- | dedafmonteur | iPhone algemeen | 12 | 26-05-08 20:03 |
Windows: Complete iPhone backup voor windows | lijnkamp | Desktop-applicaties | 9 | 27-04-08 18:34 |
|
|