Het opnemen van schermactiviteiten als een clip discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forum-leden, Mijn vraag is simpel, maar het antwoord wellicht niet. Hoe kan ik (MacBook Pro OS X Mountain Lion) een opname maken van beeldschermactiviteiten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het opnemen van schermactiviteiten als een clip
Hallo Forum-leden,
Mijn vraag is simpel, maar het antwoord wellicht niet. Hoe kan ik (MacBook Pro OS X Mountain Lion) een opname maken van beeldschermactiviteiten en dit weergeven als een film / video. Ik ben al geruime tijd bezig hierover iets te vinden, maar tot op heden hierin niet geslaagd. Hopelijk vindt ik hiermee de juiste oplossing. Alvast dank voor de hulp en/of info. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Helemaal fantastisch geholpen! Precies wat ik zocht. Meteen even uitgeprobeerd en wel tot de conclusie gekomen dat het eindresultaat wat schokkerig wordt weergegeven. Is hier toevallig nog iets aan te doen (met instellingen of zo)?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Ga ik zeer beslist doen! Waarschijnlijk als ik het filmpje eerst opsla en dán ga bekijken, maar ik ben je zéér erkentelijk! Nogmaals: Dankjewel!!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UITableViewController plaatst alles als een cel in het tabel | Werner291 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 19-08-12 11:52 |
PDF opent meteen als tekst, terwijl het een bijlage is | Sticky911 | iPhone algemeen | 0 | 01-02-12 19:47 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
|
|