safari document omzetten naar PDF windows discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Vandaag had ik een probleem met het verzenden van een e-mail naar een vriend. Toen hij de link wou openen, gaf hij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
safari document omzetten naar PDF windows
Hallo allemaal
Vandaag had ik een probleem met het verzenden van een e-mail naar een vriend. Toen hij de link wou openen, gaf hij een fout aan. Blijkbaar kan die het niet openen zonder safari. Ik wou eerst die brief omzetten naar PDF maar ik weet niet hoe, dus verzond ik maar die link. Zo te zien kan hij hem niet openen, dus bestaat er misschien een programma er voor die de safari document kan omzetten of misschien via word. Als je er op reageer, alvast bedankt dat je het probeert. Groeten, William |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word document als bijlagen in safari | waalboer | iPad Apps | 4 | 16-11-12 13:32 |
Word omzetten naar PDF | henkjobse | iPhone Apps | 1 | 22-08-12 12:45 |
pdf via Safari naar iBooks lukt pas na een paar pogingen | Beech43 | iPad algemeen | 1 | 04-05-12 00:53 |
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows | jumbo66 | Muziek, foto & video | 22 | 15-10-09 22:30 |
|
|