Foto's kopiëren naar SD discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben een fotokader met SD-kaart. Wanneer mijn schoonbroer foto's rechtstreeks op SD-kaart zet en we steken deze in de fotokader, krijgt hij deze kaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's kopiëren naar SD
Wij hebben een fotokader met SD-kaart. Wanneer mijn schoonbroer foto's rechtstreeks op SD-kaart zet en we steken deze in de fotokader, krijgt hij deze kaart niet gevonden. Wanneer ik de SD-kaart daarna in mijn laptop steek (windows) en nog maar 1 foto kopieer en wis. Doet hij het wel in de fotokader. Kan iemand mij zeggen wat er verkeerd loopt met de apple notebook van mijn schoonbroer ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien het hier over OS X gaat mag ik daar niet dieper op ingaan. |
|
|||
|
|||
Foto's kopiëren naar SD
Ik heb de eerste maal wel een directorie .DS_Store verwijderd de tweede maal stond deze er niet meer op. Wat kunnen wij hier het beste mee doen voor de toekomst ? Waarom mag je niet hier niet dieper op ingaan is dit omdat dit een forum is over iphone en over OS X een ander forum ?
|
|
|||
|
|||
Je kan die vraag beter stellen op een goed Mac-forum, zoals bijvoorbeeld:
Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer... |
|
|||
|
|||
ok bedankt zal ik doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's kopieren van PC naar Ipad3? | lepieto | Muziek, foto & video | 5 | 16-06-12 09:35 |
foto's van en naar kopieren | Rowy | Muziek, foto & video | 1 | 01-02-12 17:47 |
Foto: Foto's kopieren naar Filmrol | akkermansm | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-12 20:26 |
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren | Luuktb | iTunes | 1 | 02-08-11 22:48 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
|
|