10.5.8 nodig updaten, maar hoe het beste? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een lange tijd een iMac. Deze draait nu nog steeds op versie 10.5.8. Zelf wilde ik 'm allang updaten, maar het kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
10.5.8 nodig updaten, maar hoe het beste?
Ik heb al een lange tijd een iMac. Deze draait nu nog steeds op versie 10.5.8.
Zelf wilde ik 'm allang updaten, maar het kwam er maar niet van en hij werkte naar behoren, had nergens last van. Nu ook niet, maar toch wil ik niet achterlopen en de nieuwe functies wil ik kunnen benutten. Mijn vraag is dan ook, wat is de beste manier om zo up-to-date mogelijk te zijn qua software. Ik heb al gelezen dat ik meerdere software zou moeten kopen om 'm helemaal up-to-date te krijgen, klopt dit? Of zijn er nog andere manieren. Iemand die mij dit even goed kan uitleggen, zou fijn zijn. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sorry, dit forum is voor iOS apparaten.
Je kunt je vraag het beste stellen op een Mac forum. Succes! // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: IOS 4.1.2 JB updaten maar weet niet hoe | Spruit100 | Unlock | 2 | 14-10-11 10:22 |
iPhone: Hoe het beste 2G met fw 3.0 naar 3.1.3 brengen? | ABKtje | Jailbreak | 6 | 03-10-10 10:52 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
Hoe het beste beeld verkrijgen via AV kabel? | greengoblin | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 07-02-09 06:05 |
|
|