Hotmail op macbook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort gebruik ik weer het mail programma op de mac en werkt vind ik toch altijd perfect. Daarnaast gebruik ik het ook op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail op macbook
Hallo,
Sinds kort gebruik ik weer het mail programma op de mac en werkt vind ik toch altijd perfect. Daarnaast gebruik ik het ook op mijn iphone5. Op een of andere manier synct deze combinatie niet. Als ik bijvoorbeeld een mailtje heb gelezen op mijn mac, zegt hij dat ik hem op mijn iphone dat niet, zelfs als hij verwijdert is. Andersom werkt dit ook niet. Als ik mijn hotmail zelf open op internet werkt het wel. Heeft iemand misschien een idee waar het aan ligt? Misschien ergens in de instellingen? Of heeft dit met IMAP te maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als Hotmail IMAP (of Exchange) gebruikt kan het daar niet aan liggen wel als je Hotmail met POP3 gebruikt.
Waarom gebruik je geen iCloud Mail op beide apparaten. Je kan de Hotmail berichten dan laten doorsturen naar iCloud Mail. |
|
||||
|
||||
Hotmail heeft helaas geen IMAP.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
Hotmail | nicolletje | iPhone Apps | 2 | 18-02-12 12:53 |
Hotmail | kokkie44 | iPhone algemeen | 2 | 06-05-10 15:43 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
|
|